U nedjelju rano ujutro, nakon 13 mjeseci radova, otvoren je novi zagrebački rotor.
Prvi radni dan sve je izgledalo idilično tamo negdje do 7:30 sati kad su se počele stvarati prve gužve, pišu 24sata.
Vozačima su sad dostupna i dva novoizgrađena tunela te prsten s pet nadvožnjaka, no čini se da će trebati neko vrijeme da se naviknu na novu regulaciju prometa jer su mnogi danas ‘zapeli’ u krivim trakama i u zadnji čas se pokušavaju prestrojiti, što je dovelo do malog ‘krkljanca’ u prometu.
Dio financiran iz EU
Vrijednost novog zagrebačkog rotora je 331,7 milijuna kuna, od kojih je iz državnog proračuna stiglo 48,1 milijuna. Iz gradske se blagajne izdvojilo se 10,8 milijuna, a ostatak od 272,8 milijuna sufinanciran je iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Remetinečkim kružnim tokom od nedjelje ponovono voze i ZET-ovi autobusi, uključujući liniju 607 koja je zamjena za tramvaje, koji bi se trebali vratiti nakon završetka druge faze rekonstrukcije.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.