Bivša ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak rekla je u N1 studiju uživo da je dobro da se ministar Fuchs široko konzultira i poziva njene savjetnike, ali da nije fer govoriti da mu ništa nije ostavljeno te da je trebao samo pogledati sve što je objavila još u lipnju.
„Ostavili smo iskustvo, cijeli semestar on line, napravili ankete, analizirali i sve objavili, u lipnju je donesen Akcijski plan sa scenarijima za novu školsku i akademsku godinu, potpisala sam ugovore o nabavci opreme preko EU fondova, prenamijenili smo i napisali nove projekte za 400 milijuna kuna EU novca potpore za COVID“, rekla je i dodala da ju ministar ne treba zvati već sve to samo pogledati na mrežnim stranicama ministarstva.
„To je politika kontinuiteta, ali ne može se s jedne strane zvati ljude da te savjetuju, a s druge strane reći da ti nije pripremljeno, nije fer, ali to su detalji“, zaključila je.
Upozorila je da smo u prošloj godini mješoviti model imali samo u razrednoj nastavi i da tu može biti izazova u pripremanju. Ankete su također pokazale da je potrebno još edukacije, potpore u pedagoškom smislu. Podsjeća da odluke o tome tko može, a tko ne može u školu i dalje ovise o epidemiolozima i liječnicima, a da bi za razrede bilo bolje da alterniraju nego da se ide u direktno prenošenje.
„Za to treba imati jako dobru opreme i kamere za online, pa onda sve to isto učenik mora imati doma, koliko sam shvatila i Carnet ima ograde oko toga“, rekla je.
Dodala je da učitelji i nastavnici imaju 40 sati radnog vremena tjedno, gdje su oni definirali kako se priznaje norma kada je bilo online.
„Sindikati će uvijek biti nezadovoljni, ali treba biti pošten, ako nemamo tjelesni i glazbeni, ne može se ne raditi već razraditi poštenu normu“, rekla je.
Što se tiče studenata, jasno je kaže, da predavanja od nekoliko stotina studenata neće biti održiva, a najviše nam nedostaje, istaknula je, dobar i pouzdan sustav za online ispite.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.