Glasovne usluge u mobilnoj i fiksnoj mreži Hrvatskog telekoma (HT) u srijedu se nakon jučerašnjih poteškoća normalno odvijaju, zbog čega HT i dalje pojačano nadzire stanje u mrežama te će učiniti sve da se takvo što ne ponovi, ističu u srijedu za Hinu iz HT-a.
Odgovarajući na upit Hine o trenutnom stanju u fiksnoj i mobilnoj mreži te uslugama nakon jučerašnjih problema s glasovnim uslugama, iz HT-a u srijedu ponovo ističu da je te poteškoće u utorak prouzročio tehnički kvar primijećen oko 10, a riješen oko 16 sati.
Prioritet u normalizaciji prometa bio je usmjeren na hitne službe, za koje je prve omogućeno nesmetano odvijanje telekomunikacijskog prometa, a potom je stabiliziran promet za poslovne i privatne korisnike.
“Promet je u potpunosti normaliziran u utorak kasno poslijepodne, a nastavili smo s intenzivnim monitoringom mreže koja je stabilna i nismo zabilježili pad kvalitete usluga. Manji dio korisnika imao je poteškoće i nakon stabilizacije prometa, no nakon resetiranja mobilnog uređaja i to je otklonjeno”, iznose iz HT-a.
Svim korisnicima se iznova ispričavaju, poručujući da, ako slučajno još uvijek ne mogu koristiti HT-ove fiksne ili mobilne glasovne usluge, resetiraju, odnosno ugase i ponovo upale svoj mobilni uređaj.
Napominju i da su unatoč problemima pri uspostavi glasovnih poziva, podatkovne usluge i pristup internetu i u mobilnoj i u fiksnoj mreži funkcionirale bez poteškoća.
“Svjesni smo važnosti koje telekomunikacije i stalna povezanost imaju u svakodnevnom životu te njihovog utjecaja na poslovanje naših korisnika, a također smo svjesni i koliko su telekomunikacije vitalne za funkcioniranje hitnih službi te ćemo poduzeti sve što je u našoj moći kako bismo osigurali da se ovakva situacija kao jučer više ne ponovi”, poručuju iz HT-a.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.