Kampanja #DaMoguJosJednom – Ella Dvornik i Domagoj Ribafish za projekt "PUT"

Vijesti 01. pro 202012:47 > 12:53
Promo

Udruga „Posmrtna pripomoć“ snimila je spot za kampanju #DaMoguJosJednom. Kampanju su podržali Ella Dvornik-Pearce i Domagoj Jakopović Ribafish, a svoji dirljivim odgovorima na pitanje „Da mogu još jednom?“ odlučili su ohrabriti djecu i mlade te ožalošćene obitelji da se ne srame tražiti pomoć, koja je u procesu tugovanja često neophodna.

Spot je dio dugoročne kampanje koja je započela u listopadu ove godine kada su stručnjakinje za psihologiju i socijalni rad, ali i mladi ljudi s osobnim iskustvom gubitka, progovorili o temi tugovanja na okruglom stolu Kako tugujemo? I zašto je to važno za djecu i mlade? Navedenim aktivnostima javnosti se želi predstaviti projekt „PUT – Podrška u tugovanju za djecu i obitelj“ kojeg provodi Udrugaroditelja Korak po Korak u partnerstvu s Udrugom Luč i Udruženjam Djeca Prva. Projekt osigurava besplatnu psihosocijalnu grupnu podršku za tugujuću djecu, mlade i obitelji koji su doživjeli gubitak roditelja. Financijska sredstva su osigurana iz Europskog socijalnog fonda, a najveću podršku projekt je dobio od Udruge „Posmrtna pripomoć“ koja će osigurati besplatnu psihološku podršku svojim članovima.

Postavljajući pitanje „Da mogu još jednom“ ožalošćenoj djeci, roditeljima i medijski poznatim osobama, spot ilustrira univerzalnost tugovanja i potrebu da se stane na kraj tabuima vezanim uz taj proces.

Promo

Ella Dvornik-Pearce rekla je da se može još jednom vidjeti s tatom upoznala bi ga s njegovim unukama, te bi mu rekla da njegovo igranje igrica nije bio gubitak vremena jer ljudi danas jako dobro žive od toga. Rekla bi tati da su svi dobro, da svima fali, te da navijaju za njega.

Domagoj Jakopović Ribafish sada bi putovao sa svojim sinom i tražili bi najljepšu plažu.

Kampanju su hrabro podržale i dvije sestre koje su s 15 godina izgubile oca. Sara bi otišla s tatom u dugu šetnju i tražila bi ga da joj iz svoje perspektive ispriča sve one stvari koje su joj drugi pričali o njemu, dok bi Helena pročitala knjigu s tatom koju bi zajedno komentirali.

U spotu je uz osobe s osobnim iskustvom gubitka sudjelovala i prof.dr.sc. Lidija Arambašić, profesorica psihologije i autorica sveučilišnog udžbenika o tugovanju. Prof. Arambašić je naglasila kako u procesu tugovanja moramo pomiriti dvije jako teško pomirljive stvari: glavu koja percipira kako netko tko nam je bio važan, tjelesno više nije s nama i srce koje ne može prihvatiti tu činjenicu.

Petra Majdak Bijelić, voditeljica projekta u Udruzi „Posmrtna pripomoć“ zahvalila se svima koji su sudjelovali u spotu i time pružili prijeko potrebnu podršku tugujućima. Tisuće djece i mladih obitelji svake godine, nažalost, postanu dio zajednice tugujućih. Ovo je naš napor da im pokušamo barem malo olakšati, a kroz kampanju ćemo nastojati doći s informacijama do što većeg broja ljudi kako bi znali gdje se mogu obratiti.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.