Ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs rekao je u četvrtak da zatvaranje škola neće pridonijeti zaustavljanju širenja virusa, naglasivši da se to može postići jedino procijepljenošću.
“Ponovit ću po 155. put: zatvaranje škola neće Bog zna kako pridonijeti zaustavljanju ove situacije. To može jedino procijepljenost”, rekao je ministar Fuchs novinarima nakon obilježavanja Dana Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Ne procijepi li se dovoljan broj građana, ističe Fuchs, “cijelo vrijeme imat ćemo rezervoare koji će cijelo vrijeme generirati virus iz populacije koja nije cijepljena”.
Ministar misli da se u ovom trenutku ne trebaju donositi posebne dodatne mjere za obrazovni sustav. “Možemo razmišljati o tome, što ćemo dogovoriti sa Stožerom, hoćemo li eventualno pojačati varijantu nošenja maski u školama, ali u ovom trenutku ostajemo kako ostajemo i mislim da je to dobro”, rekao je ministar.
Što se tiče Fakulteta, rekao je Fuchs, oni su od samih početaka imali nešto drukčiju varijantu epidemioloških mjera koje je preporučio Hrvatski zavod za javno zdravstvo, odnosno mogli su nastavu organizirati nastavu kako misle da je najbolje.
Prošle su se godine, podsjetio je, čitavi predmeti predavali online, “ali to sigurno nije rješenje postoje i druge varijante”.
“To su studenti, oni se bez daljnjega mogu cijepiti i u toj varijanti mogu i sveučilišta donijeti određene mjere, mogu i u konačnici primijeniti i varijantu covid potvrda i testiranja”, rekao je Fuchs.
Situacija je drukčija sa studentima medicine i sestrinstva te srednjih škola koje praksu obavljaju u bolnicama, za koje je dogovoreno da se oni testiraju prije ulaska u bolničke prostore gdje se odvija praksa.
Ponovio je da se fakultetima ostavlja na izbor kako će organizirati nastavu, no “to su ozbiljne institucije koje mogu i znaju interpretirati sve preporuke HZJZ-a, odnosno epidemiološke službe”, rekao je ministar.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare