Večeras točno u ponoć, specijalna derik dizalica upasat će 250 tona težak čelični segment, posljednji u nizu na Pelješkom mostu
Inženjer Hrvatskih cesta Davor Perić od prvih je dana na gradilištu.
“Čast i zadovoljstvo je raditi na ovakvom projektu. Mi večeras završavamo ugradnju posljednjeg segmenta čelične rasponske konstrukcije. Ona sama teži 33.700 tona, a kada bismo pribrojili tome još i ranije ugrađene čelične pilote i svu armaturu, došli bismo od gotovo 100.000 tona čelika samo na mostu. Također je ugrađeno i gotovo 70.000 kubika betona”, rekao je Perić za N1.
Probleme u gradnji izazvala je i pandemija koronavirusa.
“Najveći problem je predstavljalo zatvaranje dva pogona u Kini u kojima se proizvodila cijela rasponska konstrukcija pa je u jednom periodu došlo do kraće obustave radova, a onda je bio problem i dolaska radne snage, varioca, no uspjeli smo prebroditi sve to i danas spajamo most”, kazao je Perić.
Most se danas spaja, no još je dosta radova do završetka. “Kompletan završetak očekujemo krajem prvog mjeseca iduće godine, a puštanje prometa uvjetovano je završetkom pristupnih cesta”, rekao je Perić te dodao koji su još radovi na mostu potrebni:
“Čeka nas opremanje mosta, asfaltiranje, zaštitne ograde, ograde za zaštitu od vjetra te ostala oprema za upravljanje i nadzor prometom. Na mostu će biti 24 kamere za videonadzor, rampe, signalizacija i sve ostale instalacije potrebne za to”.
Svečanost završetka konstrukcijske gradnje Pelješkog mosta posebno pratite večeras od 20 sati u specijalnoj emisiji na N1.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!