Zakrpa do zakrpe, najbolji je opis državne ceste od Vukovara do Iloka. Njome na godinu prođe oko 160 tisuća teških kamiona. Mještani mjesecima zbog toga prosvjeduju. No njihov se glas slabo čuje.
Miroslav je nezadovoljan državnom cestom od Vukovara do Iloka. “Traljava, iskrpana, krpana. Moraš voziti polako, moraš paziti jer šahtovi vire na sve strane. Ulegnuto, pokrpano. Ne možeš voziti, amortizeri stradavaju, moraš voziti polako. Tko te pita? Plaćamo cestarinu i sve, a imamo najgore ceste u Hrvatskoj”, nezadovoljan je.
Željko je svjestan da cesta nije sigurna. Kaže, pogotovo kada se brže vozi. A brzo voze i teretni kamioni više od sedam i pol tona, na što već godinama ukazuju mještani, što stvara nesigurnost, ali i dodatno uništava cestu. A sve zato da bi uštedjeli na vremenu i izbjegli plaćanje cestarine, piše Dnevnik.hr.
“Cesta nema pravi rubnjak. Oni jednostavno kada se mimoilaze, ne mogu se mimoići normalno nego idu uz rub i lome ceste”, istaknuo je Nedjeljko. Zbog loše ceste samo u jednu kuću prošle godine kamion je udario tri puta. No da je cesta nesigurna, ne misle u Hrvatskim cestama.
“Ta cesta izgleda tako kako izgleda, ali je ona u dosta funkcionalnom stanju, nema kolotraženja, nema mrežastih pukotina, nema rupa. Cesta se održava u sklopu redovnog održavanja”, pojasnio je Goran Martinović, rukovoditelj Poslovne jedinice Osijek iz Hrvatskih cesta.
Na dan tom cestom prođe od 400 do 800 kamiona, što je godišnje oko 160 tisuća kamiona. Rješenje problema u rukama je ministra Butkovića. On treba potpisati da kamioni teži od sedam i pol tona ovom cestom ne smiju više prometovati.
“Nije to jedina cesta u Hrvatskoj nažalost, državna, a da ne govorim o županijskim i lokalnim cestama, koja nije u zadovoljavajućem stanju. Ali dobro, slažem se s vama, to je jedna vrlo frekventna dionica i Hrvatske ceste su već prošle godine krenule u izradu projektne dokumentacije”, smatra Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture.
Rukovoditelj Poslovne jedinice se nada da će kroz dvije i pol, tri godine kompletno dionicu između Vukovara i Iloka imati obnovljenu.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare