Oglas

"Nije Ministarstvo zaboravilo djecu s poteškoćama. Sasvim ih je ignoriralo"

author
N1 Info
17. sij. 2021. 10:46
>
16:13
TNT 17.01.2021.
N1 | N1

Kreće drugo polugodište, još uvijek s mjerama zbog epidemije covida-19, od kojega i dalje svakodnevno umiru deseci ljudi. Suzana Rešetar, predstavnica Udruge Sjena, udruge roditelja njegovatelja, i Iva Tadić, predstavnica Udruge pomoćnika u nastavi, opisale su u TNT-u kako su nadležne vlasti pripremile drugo polugodište za specifičnu skupinu učenika.

Oglas

Kako se, dakle, sustav pripremio za nastavu učenika s poteškoćama u razvoju, koji nastavu pohađaju integrirani u razredu, odnosno što sada s učenicima, primjerice, s autizmom ili slabovidnima?

Što će to dijete s tabletom koji mu ne znači baš ništa?


"U petak su škole dobile dopis da učenici mogu pratiti nastavu online kod kuće ili da dolazimo s učenikom u  školu i otamo pratimo nastavu online", kazala je Tadić, na što se detaljnije nastavila Rešetar:
"Rekla bih da ministastvo nije zaboravilo na djecu s poteškoćama u razvoju, nego ih je potpuno ignoriralo... U petak su nas pozvali u 13 sati na hitan sastanak. Došli smo. Donijeli su odluku koju su poslali u 3 sata poslijepodne školama, a to je da postoji pravo na izbor."

Dio djece zbog zbog specifičnih poteškoća ne mogu biti u školama, a alternativa je da djeca idu s pomoćnikom na nastavu u školu i otamo rade online.

Objasnila je što će biti s njenim djetetom i koji se tu pojavljuje poseban problem:

"Bit će tamo sam s njom (pomoćnicom u nastavi). Pošto je peti razred, dobio je tablet od škole, koji njemu ništa ne predstavlja. On je u spektru autizma i nema nikakve koristi od tableta."

"Sve će se prebaciti na leđa pomoćnika u nastavi, a znamo da oni nisu nastavnici. Oni su podrška djeci u nastavi, ali oni ne mogu predavati gradivo", kazala je.

Objasnila je da pri radu s djetetom, iz pozicije pomoćnika u nastavi, definitivno nije jednaka situacija ako se zadaci rješavaju prije ili nakon što je dijete prošlo gradivo s nastavnikom.

"Nije samo problem hoćemo li biti kao pomoćnici u nastavi podrška našem učeniku u razredu ili pratiti online nastavu. Ovisi to i o samoj djetetovoj teškoći. Postoji ta mogućnost da mi samo zujimo u ekran koji nam ništa ne znači", ukazala je na taj dio problema i Tadić.

"Dogodilo se opet. I oni su opet nespremni"

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama