Lidl u Hrvatskoj zadovoljan, ima i zašto biti

Ekonomija 01. tra 201615:19 > 15:23
Morguefile

U trgovačkom lancu Lidl Hrvatska očekuju da će poslovni rezultat za 2015. godinu biti bolji nego za 2014., kazao je u petak predsjednik Uprave te tvrtke Boris Lozić.

Prošla je godina bolja od prethodne, zadovoljni smo rezultatom, kazao je Lozić napominjući kako su rasli u svim segmentima, no nije želio govoriti o konkretnim pokazateljima poslovanja. Kazao je i kako se strategija poslovanja u deset godina koliko su prisutni na hrvatskom tržištu prilagođavala onome što su danas – brzi i dinamični.

Nećemo mijenjati odnos između kvalitete i cijene. Tu za nas ne postoji alternativa, nikakav kompromis, kazao je Lozić na konferenciji za novinare na kojoj je predstavljen projekt “Vi ste potvrdili”, temeljen na rezultatima istraživanja Lidlovih brendova u Hrvatskoj koje je provela Agencija za istraživanje tržišta Ipsos.

Riječ je o projektu provedenom u povodu 10 godina Lidla u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno blind test metodom u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci na ukupno 5.900 ispitanika i u 800 kućanstava. Testirano je 256 proizvoda Lidlovih brendova, a za 73 posto testiranih proizvoda ispitanici su potvrdili da su vrlo dobri ili odlični.

Lidl ima 89 trgovina u Hrvatskoj kroz koje tjedno prođe oko milijun kupaca, a taj trgovački lanac zapošljava 2.000 djelatnika. U asortimanu vlastite robne marke čine 85 posto.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.