McDonald’s, vodeći lanac brzih restorana u svijetu i u Hrvatskoj, gdje ima 30 restorana u 12 gradova, predstavio je modernizirani koncept kojim se želi dodatno prilagoditi gostima.
Jedna od sastavnica toga su i djelatnici koji će se posebno baviti potrošačima, a zasad je koncept uveden u dva restorana u Zagrebu dok će do kraja godine biti uveden i u ostale.
“Te će osobe voditi brigu o gostima, pričati s njima između narudžbe i dobivanja obroka. Tako se postiže i ljudski kontakt kojega sad nije bilo i djelatnici će biti posvećeni gostima”, objasnio je Pavel Pavliček, direktor McDonald’sa Hrvatska i istaknuo da je u cijeli projekt digitalne transformacije, preuređenja kuhinja i interijera uloženo 36 milijuna kuna, piše Poslovni dnevnik.
Najveća promjena koju će, kaže, gosti vidjeti, jest novi način naručivanja i činjenica da će se proizvode pripremati tek nakon narudžbe pa neće već čekati gosta.
Jelo se može naručiti na kiosku i preuzeti na pultu, no može se birati i posluživanje za stolom tako da se na kiosku uzme lokator i upiše njegov broj pa će vas djelatnici po broju i donijeti vam hranu bilo gdje u restoranu – nova je praksa jučer uvedena u Vrapču.
Za Poslovni dnevnik je Pavliček otkrio i da ove godine u Hrvatskoj neće još uvesti dostavu: “Još pregovaramo s dostavnim tvrtkama, no nijedna se nije pokazala kao dovoljno velik partner za nas”.
Najavio je i da će u turističkoj sezoni, kad i broj gostiju dnevno bude više od 40.000, sigurno povećati broj zaposlenih, kojih je trenutačno više od 1.600 u cijeloj Hrvatskoj.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.