ZUP smatra da naše potrošače zanima i koji je trgovački lanac ima najmanji udio hrvatskih proizvoda, tj. da se objavi lista svih trgovačkih lanaca s udjelom domaćih proizvoda na policama koja bi bila transparentna.
Nakon što je trgovački lanac Špar porenuo kampanju “Je! Domaće je!” u kojoj tvrde da upravo oni na tržište imaju najviše hrvatskih proizvoda, oglasili su se i iz zagrebačke udruge potrošača.
“Zagrebačka udruga potrošača podržava uvođenje što većeg broja proizvoda u trgovačke lance u Hrvatskoj koji su većinom u stranom vlasništvu i koji nam uglavnom prodaju uvoznu robu, po svim dosadašnjim saznanjima i analizama proizvode iste robne marke i brenda, a slabije kvalitete od iste robe iste marke koje se prodaju u ostalim članicama EU.
Trgovački lanac SPAR pokrenu je kampanju ˇ“JE! DOMAĆE JE“ u kojoj tvdi da je SPAR trgovina s najviše domaćih proizvoda. ZUP podržava takva nastojanja, ali kao udruga za zaštitu potrošača pitamo se jeli ta tvrdnja istinita i na čemu se temelji? Postoji li neki podatak o tome koji je baziran na analizi i potkrepljen stvarnim podacima i činjenicama ili je to proizvoljna procjena?
Također, pitamo se što radi jedini domaći trgovački lanaca, a to je KONZUM?
Zar je istina da SPAR ima više domaćih proizvoda od KONZUMA:Ukoliko je tako, zašto je to tako? Ukoliko to nije tako, jeli primjereno da SPAR tvrdi potrošačima da je „TRGOVINA S NAJVIŠE DOMAĆIH PROIZVODA“ i čime to može dokazati.
ZUP smatra da naše potrošače zanima i koji je trgovački lanac ima najmanji udio hrvatskih proizvoda, tj. da se objavi lista svih trgovačkih lanaca s udjelom domaćih proizvoda na policama koja bi bila transparentna”, navode u priopćenju.