Međunarodna agencija Brand Finance objavila je rangiranje vodećih brendova za 2018. godinu. Sa Sberbankom je po prvi put ruski bankarski brend prepoznat kao najjači bankarski brend u svijetu.
“Kao i prošle godine, Sberbank je iznova prepoznat kao najjači i najvredniji brend u Rusiji i srednjoj i istočnoj Europi. Tijekom prošle godine, indeks snage brenda Sberbank povećan je sa 90 na 93 boda, dok je u 2018. godini vrijednost brenda porasla sa 11,6 milijardi na 12,4 milijarde dolara.
CEO i Predsjednik Izvršnog odbora Sberbanka Herman Gref tom je prigodom izjavio: “Prvi put u povijesti ruski je bankarski brend uspio zauzeti vodeću globalnu poziciju u istraživanju Brand Financea. Činjenica da stručna zajednica ima tako visoko mišljenje o nama predstavlja zasluženi rezultat tima koji naporno radi svakoga dana, kako bi Sberbank učinio jednim od najboljih svjetskih tehnoloških kompanija. Mnoge inovacije i tehnologije razvijene su i implementirane u Sberbanku, a sada te tehnologije koriste banke i tvrtke diljem svijeta. A činjenica da smo globalni lider također pokazuje da smo odabrali pravu strategiju – strategiju koja je usredotočena na tehnološko vodstvo i razvoj ekosustava proizvoda i usluga, sve kako bismo našim klijentima mogli pružati cjelovit spektar financijskih i nefinancijskih usluga za sve njihove životne situacije.”
Inovativne usluge Sberbanka određuju trendove u različitim područjima života: tako je primjerice Sberbank bio prvi koji je na ruskom tržištu predstavio uslugu instant transfera novca putem mobilnog telefona, a banka je danas lider na ruskom tržištu u pogledu ukupnog volumena P2P transfera. U 2018. godini Sberbank je bio šesti po veličini prihvatitelj kartica (acquirer) u svijetu odnosno najveći prihvatitelj kartica u Rusiji (prema istraživanju The Nilson Report), sa više od 1,7 milijuna POS terminala i 15 milijuna transakcija plaćanja javnog prijevoza mjesečno putem bankovnih kartica posredstvom poslovne mreže banke. Sberbank je također vodeća banka u smislu udjela u ukupnim NFC plaćanjima.
CEO agencije Brand Finance David Haigh: “Velika fokusiranost Sberbanka na njezine klijente i širok raspon financijskih proizvoda generiraju takvu razinu lojalnosti prema brendu koja ima za posljedicu dugoročan odnos sa klijentom. Bez prave konkurencije u Rusiji, Sberbank aktivno surađuje sa svojim klijentima, razvija proizvode i proširuje doseg svog ekosustava.”
Dobri poslovni rezultati doprinijeli su povećanju vrijednosti brenda Sberbank; međutim, deprecijacija valute imala je negativan efekt po vrijednost brenda iskazanu u dolarima. Agencija Brand Finance vrijednost brenda izračunava na bazi 19 čimbenika kao što su ulaganja u brend, poznavanje brenda, preferencije, ocjena zaposlenika, korporativni ugled itd. Uz dobit kompanije, snaga brenda je ključni čimbenik u određivanju njezine vrijednosti. Rangiranje koje provodi Brand Finance se provodi u skladu sa standardom ISO 10688″, priopćeno je iz Sberbanka.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.