Jedini haker koji vam nikada neće ukrasti podatke, Ralph Echemendia, stiže u Rovinj kako bi razotkrio opasnosti koje vrebaju u online svijetu.
Najpoznatiji etički haker i konzultant u otkrivanju cyber opasnosti, Ralph Echemendia, na Dane komunikacija dolazi i poručuje: Svi možemo biti hakirani. Prijeđite preko toga.
Echemendia je svjetski poznat haker koji educira o opasnostima u cyber prostoru. Google, Microsoft i NASA angažirali su ga kako bi educirao njihove tehničke timove. Posebno je zanimljivo da je upravo Echemendia bio angažiran kao stručni konzultant na snimanjima hit serije Mr. Robot te filmova Snowden i Nerve, a ujedno je bio zadužen za otkrivanje tko je bez autorizacije pustio u javnost Eminemov album.
Život u online svijetu postao je svakodnevica, a tanku granicu između cyber sigurnosti i opasnosti otkriva upravo Ralph Echemendia koji je čest gost brojnih festivala na kojima dijeli iskustvo „hakiranja Hollywooda“. Popularne teme poput krađe identiteta, prodaje podataka, lažnih vijesti i ranjivosti kriptovaluta uvijek su pozdravljene ovacijama publike.
Echemendia će u Rovinju educirati sudionike ne o tome zašto se hakiranje događa već kako se događa i objasniti zašto svaki podatak – poput kreativnih procesa agencije ili povjerljivih informacija u oglašavanju – ima veliku vrijednost.
Kako se očuvanjem svojih online podataka možete zaštititi poslušajte na dinamičnom predavanju „How safe are we?“ na festivalu Dani komunikacija koji će se održati u Rovinju od 28. do 31. ožujka 2019. godine.
Dani komunikacija
Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja. Organizatori najavljuju zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije na festival koji je još prošle godine oborio sve rekorde posjećenosti. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.
HURA!
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA!-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA! organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA!-i na www.hura.hr.
IAB Hrvatska
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram