Maloprodajni div s pristupačnim cijenama stiže u Hrvatsku

Ekonomija 12. tra 201919:42 > 19:46
Pixabay (ilustracija)

S rastom maloprodajnog prometa već više od 50 mjeseci zaredom, rastom kupovne moći građana te potrošačkog optimizma, sve su optimističnija i očekivanja trgovaca pa u Hrvatsku, osim talijanskog hard diskontera Eurospina, uskoro stiže i maloprodajni div odjećom i opremom za dom LC Waikiki u većinskom vlasništvu dviju turskih obitelji Küçük i Dizdar.

Riječ o vodećem maloprodajnom turskom lancu kojega je najveći pojedinačni dioničar Mustafa Küçük, koji na Forbesovoj listi bogatih “teži” 1,1 milijardi dolara i drži se podalje od javnosti, dok tvrtka u ovoj godini planira više od 3 milijarde dolara ukupnih prihoda, od čega polovicu na inotržištima, očito je procijenjeno da će im se i malo hrvatsko tržište s rivalima poput H&M-a, C&A, Kika, Pepca… isplatiti.

Prvi dućan u Hrvatskoj će, kako Večernji list neslužbeno doznaje, otvoriti u zagrebačkom Arena centru sredinom svibnja, a sudeći po oglasima na hrvatskim portalima u kojima od početka godine traži buduće zaposlenike, u početku je planirana i trgovina u Splitu.

Najveći maloprodajni lanac odjećom po broju trgovina, drugi u kategoriji tvrtki koje osiguravaju najvišu stopu zaposlenosti te među top 20 najvećih po prihodima u Turskoj već je otvorio niz trgovina u susjednim BiH i Srbiji.

Trenutačno trguje u više od 45 zemalja u oko 1000 trgovina s ‘filozofijom’ kako “svatko zaslužuje da se dobro oblači” i po pristupačnim cijenama, a osim na Hrvatsku, u ovoj godini su najavili širenje i na Kinu, Indiju i Maleziju.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.