Grupa Podravka u prvom je tromjesečju ostvarila neto dobit nakon manjinskih interesa od 80,1 milijuna kuna, najviše u svojoj povijesti, objavili su u utorak iz te koprivničke tvrtke, dodavši i da su im po prvi put u tom razdoblju prihodi od prodaje premašili milijardu kuna.
Iz kompanije navode da je Nadzorni odbor Podravke na sjednici u utorak potvrdio nerevidirane rezultate poslovanja Grupe za prvo tromjesečje, izrazivši zadovoljstvo “ostvarenjem najboljeg operativnog rezultata i najviše operativne dobiti prvog tromjesečja u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti”.
Posebno ističu činjenicu da je navedeno ostvarenje rezultat organskog rasta bez izvanrednih utjecaja, što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka u prvom tromjesečju.
Neto dobit Grupe Podravka od 80,1 milijun kuna je za 14,8 posto ili 103 milijuna kuna više u odnosu na isto razdoblje lani.
Rast prodaje profitabilnog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je dvoznamenkastim rastom profitabilnosti na svim razinama poslovanja, pojašnjavaju iz kompanije.
Prihodi od prodaje Grupe su iznosili 1,02 milijarde kuna. što predstavlja rast od 28,6 milijuna kuna ili 2,9 posto, navode iz tvrtke ističući kako su “prvi put u povijesti u prvome tromjesečju ostvareni prihodi od prodaje viši od milijardu kuna”.
Ostvarenje takvih prihoda rezultat je rasta prihoda oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike, pri čemu je snažniji doprinos došao od prehrambenog segmenta, navodi se u priopćenju.
Prehrana je ostvarila prihod od prodaje u tom razdoblju od 815,5 milijuna kuna, što je za 25,7 milijuna više nego u istom lanjskom razdoblju, dok je Farmaceutika ostvarila je 201,9 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je rast od 2,9 milijuna kuna.
Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje po regijama, najveći relativni porast ostvaren je u Zapadnoj Europi i prekooceanskim zemljama, za 6,8 posto, na 118,8 milijuna kuna te Istočnoj Europi, za 4,8 posto, na 65,4 milijuna kuna.
Regija Adria, najznačajnija u poslovanju te grupe ostvarila je rast prihoda od prodaje od 3,7 posto, na 703,5 milijuna kuna.
“Fokus menadžmenta u nastavku godine bit će na tradicionalna tržišta na kojima je Grupa Podravka već etablirani proizvođač, na ulaganje u daljnji razvoj vlastitih brandova i inoviranje proizvoda te na daljnje učinkovito upravljanje troškovima”, navodi se u priopćenju.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.