Švicarska prehrambena kompanija Nestle u petak je izvijestila kako joj je neto dobit u prvoj polovini godine pala za 15 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, na 5 milijardi švicarskih franaka.
Unatoč tome, kompanija je u prvih šest mjeseci 2019. godine zabilježila rast ukupne prodaje za 3,5 posto, na 45,5 milijardi švicarskih franaka, u odnosu na prošlogodišnjih 43,9 milijardi.Neto akvizicije imale su pozitivan učinak od 1,1 posto.
Glavni izvršni direktor Nestlea Mark Schneider rekao je kako se rast temelji na posebno dobrim rezultatima ostvarenim u SAD-u.
Potvrdio je smjernice za cijelu 2019. godinu, s očekivanim organskim rastom prodaje od oko 3,5 posto, te interno usklađene profitne marže za cijelu godinu na razini od 17,5 posto ili više.
Dodao je kako su disciplinirano provođenje zadanih aktivnosti i brze inovacije doprinijele poboljšanju profitabilnosti i organskog rasta od 3,6 posto. Predvodnici povećanja rasta bili su SAD i Brazil.
Rezultatima je pomogao snažan zamah u segmentu hrane za kućne ljubimce i u segmentu prodaje kave.
„Ohrabruju nas rezultati prve polovine godine te bilježimo napredak prema postizanju financijskih ciljevima koje smo postavili za 2020. godinu”, izjavio je Schneider.
Naveo je i kako se dovršetak prodaje Nestleovog segmenta Skin Health očekuje u drugoj polovini 2019. godine po dogovorenoj cijeni od 10,2 milijarde švicarskih franaka, dok je strateška analiza poslovanja Hertea još u tijeku i očekuje se da će biti dovršena također krajem ove godine.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter|Facebook | Instagram.