Osim adventskih, ponovno su u trendu novogodišnja putovanja u inozemstvu od Malte do Australije, piše u nedjelju Večernji list.
Trend se počeo naslućivati s rastom popularnosti zagrebačkog Adventa, a sad ga se više ne može previdjeti. Nakon niza godina u kojima su Beč, Prag, Budimpešta bili apsolutni hit u predbožićno vrijeme, ponovo su “in” novogodišnja putovanja, navodi dnevnik.
U pojedinim agencijama čak trenutačno nude i po tri-četiri puta više aranžmana za novogodišnje dočeke u inozemstvu nego za advent. Dio putnika za tradicionalne europske adventske destinacije, naime, ukrao je upravo, sad već proslavljeni i globalno poznati, Advent u Zagrebu.
“Jedan je Beč i svi ga prije ili poslije požele posjetiti u predbožićno vrijeme. Ali, sada u Zagrebu imamo adventski sajam koji se definitivno može mjeriti s adventom u Pragu ili Budimpešti i domaće ga agencije u cijeloj Hrvatskoj masovno imaju u svojoj ponudi. Mi ga, recimo, kombiniramo s posjetom božićnoj bajci na imanju obitelji Salaj u Čazmi i ljudi su oduševljeni”, kaže Tomo Fain, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija i vlasnik zadarske agencije Terra Travel.
Vidljivo je, kaže, da se standard popravio i putuje se bitno više nego prije pet-šest godina. To potvrđuju i u Atlasu, gdje na listi aktualnih putovanja trenutačno ozbiljno pretežu novogodišnje destinacije od Malte, Portugala i krstarenja Mediteranom, preko Pariza, Berlina i Kopenhagena, pa do Dubaija, Egipta, Tajlanda i Kube.
Putovanja za Novu godinu, kažu u Atlasu, počela su potiskivati predbožićna prije dvije-tri godine, a oni su sada adventsku ponudu suzili na finsko selo Djeda Mraza Rovaniemi i svega nekoliko autobusnih polazaka u bliže, europske destinacije.
“Definitivno su trenutačno najtraženija novogodišnja putovanja iako je to najskuplji termin. Zanimljivo je i da praktički gotovo da i nema destinacija koje se smatraju dalekima. Nekad se, recimo, na Tajland i slična odredišta putovalo na dva tjedna, a danas putnici za takve destinacije bez problema uzimaju aranžmane na bazi šest noćenja”, kaže Nikolina Frklić, rukovoditeljica marketinga i korporativnih komunikacija u Atlasu, donosi Večernji list.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram