Kineska internetska trgovina, Alibaba Group Holding, ostvarila je promet od čak 6,4 milijarde dolara u samo 15 sati.
Rapidan rast prometa ostvarili su uslijed potrošačke groznice koja vlada Kinom zbog “Dana samaca”. Procjenjuje se da bi današnji promet mogao dosegnuti 8,62 milijarde dolara.
Dan samaca obilježava se 11. studenog. Taj datum je odabran jer broj jedan simbolizira samce. Anti-Valentinovo slavi se na način da pojedinci kupuju poklone samima sebi.
Kineski “Dan samaca” preuzeo je titulu najprometnijeg trgovinskog on-line dana od američkog “Cyber Mondaya”, koji se obilježava odmah iza Dana zahvalnosti.
Osnivač i izvršni direktor Alibabe, Jack Ma, procjenjuje kako će samo danas odaslati više od 200 milijuna pošiljaka.
Marketinška akcija za Dan samaca pokrenuta je još 15. listopada kada su se počele uzimati predbilježbe za proizvode koji se danas naplaćuju.
Dan samaca sa specijalnim ponudama Alibaba obilježava od 2009. godine iako se prvi obilježio još 1993. godine kada su studenti sa Sveučilišta u Nanjingu proslavili prvo anti-Valentinovo.