Mercator je u prvih devet mjeseci ove godine povećao prihode za gotovo jedan posto, na 1,6 milijardi eura i ostvario neto dobit od 12,6 milijuna eura, objavio je u četvrtak slovenski trgovački lanac, dio Fortenova grupe.
Ostvareni su bolji poslovni rezultati u odnosu na lani kad je Mercator u istom razdoblju imao gubitak od 69 milijuna eura, a poslovanje obilježeno epidemijom Covida-19 zahtijevalo je stalnu prilagodbu, naveli su u upravi tvrtke.
Kako navode u priopćenju u povodu objave poslovnih rezultata za prva tri kvartala, u tom je razdoblju tvrtka ostvarila sve ključne poslovne ciljeve i poboljšala svoje poslovne rezultate u odnosu na isto razdoblje lani.
Dobit iz poslovanja iznosila je 57,6 milijuna eura, u odnosu na gubitak od 27,6 milijuna eura u prvih devet mjeseci prošle godine, a normalizirani EBITDA povećan je za 10,8 posto i iznosi 139,3 milijuna eura.
Grupa Mercator je također dodatno smanjila neto financijski dug, te omjer između neto financijskog duga i normalizirane EBITDA.
“To dokazuje da naše strateške odluke daju prave rezultate”, rekao je Tomislav Čizmić, predsjednik uprave Mercatora.
“Financijski zdrav i poslovno uspješan Mercator nije samo u interesu tvrtke, zaposlenika i vlasnika, nego i cijelog lanca od proizvođača do prehrambene industrije, u Sloveniji i regiji”, kazao je Čizmić, te dodao da će tvrtka nastaviti s digitalnom transformacijom poslovanja i ustrajati na pružanju modernih, personaliziranih usluga korisnicima.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!