Od 30. kolovoza do 14. rujna trajat će distribucija trećeg hrvatskog izdanja IKEA kataloga za 2017., na 475.638 kućanstava u Zagrebu i okolici.
„Novim katalogom želimo potaknuti ljude da promisle o velikim očekivanjima u svakodnevnom životu, a pogotovo u kuhinji i oko nje. Želimo svima poručiti: odbacite pravila i recepte za sreću. Pustite očekivanja. Prepustite se sebi“, pojasnila je temu ovogodišnjeg kataloga Darija Kuljić, voditeljica robne kuće IKEA Zagreb.
Po prvi puta do sada IKEA katalog sadrži dodatan sadržaj – 13 priča o ljudima koje čitatelja vode na putovanje u stvarne domove. Ove priče na inspirativan način pokazuju kako se tvrtka IKEA povezuje s različitim ljudima u različitim kulturama i kako nam saznanja o životu ljudi diljem svijeta pomažu da razumijemo njihove potrebe i snove te stvaramo nove, ali i unapređujemo postojeće proizvode i rješenja.
„IKEA uvijek dizajnira za stvarne potrebe ljudi, zbog čega ovogodišnja naslovnica kataloga poručuje “Dizajn za ljude”. To znači da IKEA stvara proizvode i rješenja koji imaju svrhu, uvijek imajući na umu stvarne životne situacije“, naglasio je Igor Štefanac, PR menadžer u IKEA Hrvatska.
IKEA katalog za 2017. godinu proteže se na 324 stranice, preveden je na 34 jezika i distribuiran u 48 zemalja u ukupno 211 milijuna primjeraka.