Vinarija Kutjevo predstavlja novo premium vino – Maximum Oro

Promo

Kutjevačka vina odnjegovana u starom cistercitskom podrumu izgrađenom davne 1232. godine jedan su od simbola hrvatske vinske kulture.

Promo

Kutjevački podrum jedan je od najstarijih podruma u jugoistočnoj Europi.

On krije legendu staru već tri stoljeća koja kaže da su carica Marija Terezija i barun Trenk tamo zajedno proveli punih tjedan dana, o čemu svjedoče recke na podrumskom zidu kojima su zabilježili svoju veliku ljubavnu želju. Upravo ova legenda nadahnula je kreiranje premium linije vina Maximo koja predstavljaju vina za iznimno uživanje.

Dizajn etikete vina iz Maximo linije povezuje ovu staru legendu s proizvodima najmodernijih trendova u vinogradarstvu i vinarstvu. Maximo Bianco, Maximo Nero te pjenušac proizveden od sorte graševine, Maximo brut, već godinama osvajaju prestižne nagrade na brojnim svjetskim natjecanjima.

Njima se ove godine pridružuje Maximo Oro koji je osvojio brončanu medalju na jednom od najutjecajnijih vinskih natjecanja International Wine Challange-u.

Važno je naglasiti da je ovo bilo prvo ocjenjivanje ovog vina na kojem je odmah dokazao svoju vrhunsku kvalitetu i potencijal.

Maximo Oro 2016. nastao je kao odgovor na zahtjeve tržišta za novim vinom koje će prvenstveno biti namijenjeno restoranima i idealno za sljubljivanje s vrhunskim specijalitetima.

Predanim radom enologa nastala je ova kupaža graševine, najzastupljenije vinske sorte bijelog grožđa u Hrvatskoj i chardonnaya, jedne od najpoznatijih vinskih sorti u svijetu.

Grožđe za proizvodnju ovog ekskluzivnog vina potječe s položaja Vetovo, koji je jedan od najboljih vinogradarskih položaja kutjevačkog vinogorja.

Ovaj vrhunski cuvée krasi žuta boja sa zelenkastim odsjajem, zaokružene sortne arome te diskretna mineralnost specifična za kutjevački terroir. Na miris se otvaraju primarne floralne note, dok punoća okusa otkriva delikatnu voćnost zrelih jabuka i kruške uz skladno i ugodno tijelo s osvježavajućim kiselinama.

Ovo vino proizvodit će se u ograničenim količinama te će se moći pronaći isključivo u HoReCa kanalu.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram.