Hoće li vas ljudi gledati kao profesionalca u poslu kojim se bavite ovisi o nizu faktora, a dobra radna etika nije jedini ključni faktor koji utječe na sliku koju drugi imaju o vama,
Važno je vrijedno raditi, ali postoje i drugi aspekti vaše poslovne osobnosti koji utječu na to kako vas kolege doživljavaju. Primjerice, redoviti dolazak na vrijeme te pozitivan stav čine vas poželjnim zaposlenikom, čak više od onih koji su spremni ostati prekovremeno, piše Business Insider.
Iako naporan rad neće štetiti reputaciji, ovih osam navika omogućit će vam da se za vas pročuje te da vas kolege smatraju istinskim profesionalcem, prenose 24sata.
1. Dolazite na vrijeme
Svatko može tu i tamo zakasniti, no redoviti dolazak na posao na vrijeme iznimno je važan. To pokazuje da vam je stalo, da ste dosljedni i pouzdani.
2. Izrazite mišljenje
Kad u radnom okruženju spremno iznesete vlastiti stav, drugima to govori da vam je dovoljno stalo da imate vlastite ideje te da ste dovoljno uvjereni u svoj rad i poziciju u tvrtki. Najutjecajniji ljudi dobro razumiju mehanizme kako to pretvoriti u vlastitu korist koja osnažuje njihov profesionalizam.
3. Zatražite pomoć
Tijekom karijere sigurno ćete se naći u situaciji kada niste sigurni što morate raditi. I to je u redu. Bolje je priznati da trebate pomoć i jasno je zatražiti nego dovršiti zadatak koji nije ni približno nalik onome što je šef zamislio. Kad zatražite pomoć, pokazujete drugima kako ne dopuštate da vam vlastiti ego stane na put poslu.
4. Prilagodljivi ste
U svakom uredu promjena je dio normalnog radnog dana. Bez obzira mijenjaju li vam se dnevne obveze, stigao je novi šef ili ste premješteni u drugi odjel, zaposlenici koji su prilagodljivi su na većoj cijeni od onih koji se opiru promjenama.
5. Profesionalan stav
Iako se čini očitim, profesionalizam na radnom mjestu je na visokoj cijeni. To znači da ste kao zaposlenik uvijek profesionalnog stava, na poslu ste smireni u teškim situacijama i klonite se uredskih tračeva.
6. Ljubazni ste
U životu i na radnom mjestu uvijek valja biti ljubazan prema drugima. Na poslu provodimo puno vremena i želimo raditi s ljudima koji su ugodni. Ljubazni zaposlenici nisu sitničavi nego iskreni i dragi te jednostavno žele zadržati zdravu radnu sredinu za sve u uredu.
7. Nudite pomoć
Bez obzira jeste li se ponudili da donesete kavu za sve na velikom sastanku ili ste pomogli kolegi u organizaciji posla, uvijek ste tu kad nekome zatreba pomoć. Šefovi primjećuju takvo ponašanje i svjesni su da se ono prelijeva i na situacije vezane uz sam posao.
8. Pozitivni ste
Stalno ohrabrujući druge uz pozitivan stav kad se u uredu osjeća ravnodušnost važna je osobina zaposlenika. Vi ste čovjek kojem će se drugi obratiti kad se osjećaju loše ili kad im treba malo motivacije. Vi pomažete održati moral ureda, a to povećava produktivnost i zadovoljstvo zaposlenika. Osjećaj zajedništva i visok moral u uredu vode do poboljšanja u svim sferama poslovanja.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.