Ford Focus je HR Auto 2019.

Auto 13. pro 201810:48 > 10:53
Promo

Specijalizirani novinari iz područja je automobilizma, prometa i sigurnosti izabrali su nacionalni automobil godine za 2019. i ujedno proslavili 25. godišnjicu ovog prestižnog izbora.

Novi Ford Focus je prema odluci Žirija hrvatskh automobilskih novinara u čijem radu participiraju predstavnici najznačajnijih domaćih medija, sa 112 bodova na svečanosti održanoj na Zagrebačkom velesajmu postao HR Auto 2019. te je osvojio prigodni »zlatni volan«. Vrijedno priznanje je iz ruku predsjednika novinarskog žirija Kristijana Tičaka preuzeo Luka Vranješ, direktor marketinga tvrtke Grand Dalewest, zastupnika Forda za Hrvatsku.

Na drugo se mjesto plasirao Peugeot 508 s osvojenih 70 bodova, dok je brončani volan s 69 bodova pripao Mercedesu A klase. Preostala dva finalista od četrdesetak ovogodišnjih automobilskih noviteta bili su KIA Ceed i Nissan Leaf. Žiri u kojemu je 12 članova birao je najbolji među tridesetak noviteta koji su ove godine stigli na hrvatsko tržište, a u finale je ušlo njih pet. Svaki član žirija rasporedio je po 30 bodova svojim favoritima.

Promo

Svi članovi Žirija prethodno su testirali automobile, a selekcija prema najvažnijim kriterijima ne podrazumijeva samo novitet na tržištu, već uzima u obzir i vrijednost za novac uz također bitne elemente kao što su udobnost, dizajn, kvaliteta, tehnički napredak i ekološka prihvatljivost.

Pobjednik i dobitnik Zlatnog volana, Ford Focus, je i na europskom nivou hvaljen za produženo jamstvo i dinamičnu vožnju jer je nakon 20 godina i dalje je na samom vrhu. Hrvatski automobilski novinari su procijenili kako je upravo novi Focus demonstrirao iznimna tehnološka rješenja, vozna svojstva, dizajn i kvalitetu – uz dobru prilagodbu hrvatskom tržištu i kupovnoj moći prosječnoga kupca.

Promo

Žiri je dodijelio i desetak posebnih priznanja koja se odnose na razne kategorije, od ekologije do tehnoloških dostignuća.
Dvanaesteročlani novinarski žiri automobilskih novinara čine predstavnici najznačajnijih tiskanih i elektroničkih medija što se bave automobilskom tematikom u Hrvatskoj. To su Ozren Adamović (Auto.), Hrvoje Gattin (Autonet), Zlatko Horvat (Auto Klub), Zdravko Juričko (Slobodna Dalmacija), Majda Lojo Pavlović (Autoservis, Media servis), Zoran Majcan (Auto Start), Sandra Mikulčić (Večernji list, AutoStyle), Mato Pavličević (HRT, Transport magazin, Glas Slavonije), Kristijan Tićak (Auto motor i sport), Dubravko Kolarić (24Sata), Hrvoje Tomić (Jutarnji list) i Edi Prodan (Hrvatska Press Grupa – Novi list, Glas Istre, Zadarski list).

Promo

Na samoj svečanosti okupio se i velik broj vodećih ljudi iz automobilske branše dok je posebno svečanom ozračju doģađanja doprinijela i činjenica da je ovo bio jubilarni, 25. Izbor za HR Auto.

Pokrovitelji ovogodišnjeg izbora bili su INA, Continental, Jamnica, Zagrebački velesajam i Plantaže 13. Juli.

Posebna priznanja:

Digitalne tehnologije: Mercedes-Benz User Experience (MBUX)

Dizajn: Peugeot 508

Ekologija: Nissan Leaf

Gradski automobil (A, B ili C segment): Citroën C4 Cactus

Lako komercijalno vozilo: Citroën Berlingo / Opel Combo / Peugeot Rifter

Luksuzna limuzina: Audi A6

Sigurnost: skup tehnologija Toyota Safety Sense

Crossover/SUV (A ili B segment): Dacia Duster

Crossover/SUV (C segment): Hyundai Santa Fe

Luksuzni SUV: Audi Q8

Tehničke inovacije: Mazdin motor Skyactiv-X