Revolucija u brizi o kupcima

Lifestyle 09. kol 201709:54 > 09:54
Toyota

Toyota je započela s edukacijom vlasnika svojih hibridnih vozila početkom 2016. godine, čemu je kroz cijelu godinu pristupilo više od 400 kupaca diljem Hrvatske. Obzirom na iznimno zadovoljstvo vlasnika hibrida, Toyota i u ovoj godini nastavlja educirati postojeće i sve nove vlasnike kako da iskoriste puni potencijal hibridnih vozila.

Postprodajni odnosi između proizvođača automobila ili trgovca i vlasnika vozila u pravilu se svode na SMS obavijesti na skorašnji servisni termin te – možda – posebne uvjete pri kupnji dodatne opreme u ovlaštenom servisnom centru. Toyota je, međutim, još prošle godine unijela revoluciju u brigu o kupcima svojih hibridnih vozila i dokazala da se može puno više od toga.

Toyota

Uvođenjem inovativnog i jednostavnog treninga hibridne vožnje za sve postojeće i buduće vlasnike hibridnih automobila, Toyota se na najbolji način zahvaljuje svim svojim kupcima na povjerenju te iz prve ruke i u praktičnom smislu pokazuje kako da vozač iskoristi puni potencijal vlastitog hibridnog automobila.
Trening hibridne vožnje predstavlja korak-po-korak preporuke i savjete za konkretno upravljanje automobilom, upoznavanje sa svim instrumentima, režimima rada i kontrolama hibridnog sustava, na Toyota hibridnim automobilima: Yaris HSD, Auris HSD, Auris TS HSD, Prius, Prius+, Prius Plug-in Hybrid, C-HR HSD i RAV4 HSD.

Trening hibridne vožnje upravo ima za cilj razbiti mit o hibridima: štedljiva hibridna vožnja može biti samo spora vožnja – što nije točno. Upravo iz tog razloga, svi vlasnici koji se odazovu treningu hibridne vožnje, isti odrađuju na svome hibridnom automobilu u prisustvu ovlaštenog Toyotinog trenera, kroz polusatnu vožnju u različitim uvjetima prometa, pri čemu dobivaju mnoštvo informacija o pravilnom upravljanju automobila te odgovore na sva moguća pitanja.

Toyota

Toyota će – kao i prošle godine – provoditi treninge hibridne vožnje diljem cijele Hrvatske, odnosno u gradovima gdje su prisutni Toyotini ovlašteni partneri, a prvi treninzi u 2017. su odrađeni dolaskom Toyotinog trenera u Split kod ovlaštenog Toyota partnera Auto Čondić i u Dubrovnik kod ovlaštenog Toyota servisera Argosy. Treningu u Dalmaciji pristupilo je više od 30 novih kupaca, a sudeći prema njihovim reakcijama nakon treninga – ova kampanja je ono što su vlasnici Toyota hibridnih vozila upravo tražili!

Toyota je time otišla korak dalje od svih ostalih proizvođača automobila, jer zaista brine da kupci Toyota hibrida maksimalno iskoriste mogućnosti hibridne tehnologije i pri tome smanje potrošnju – a da nisu ništa sporiji u prometu. Na taj način svi vlasnici Toyota hibrida dobivaju vrijednost više odabirom i posjedovanjem hibridnog automobila.