Reklamna kampanja za jednu autobusnu kompaniju na provokativan način je pokušala privući putnike mlađe dobi u svoje autobuse. No njihov slogan 'Ride me all day for 3£' na društvenim se mrežama se počeo dijeliti iz potpuno krivih razloga.
New Adventure Travel Limited (NAT Grupa), sa sjedištem u Južnom Walesu, ovu rečenicu je zalijepila uz sliku polugole žene na stražnjoj strani svojih autobusa. To je izazvalo burne reakcije korisnika društvenih mreža jer je seksualna aluzija vrlo jasna.
Po pitanju ove kampanje izjasnila se i sama kompanija: ”Željeli smo naše autobuse učiniti primamljivijima mlađim korisnicima javnog prijevoza”, kažu iz NAT Grupe.
”Sporni slogan nije imao namjeru uvrijediti ni žene ni muškarce, a ako se to ipak dogodilo ispričavamo se svima”, reklu su u kompaniji te poručili kako će reklame biti uklonjene s autobusa u sljedeća 24 sata, piše CNN.
Ipak čini se kako je kampanja ispunila svoj cilj jer kako kaže jedan korisnik Twittera ‘o njoj svi pričaju’.
Hey @NAT_Group aren't half of your customers women? Have you thought this through? #EverydaySexism pic.twitter.com/i4qghEZFSh
— EverydaySexism (@EverydaySexism) May 11, 2015
The @NAT_Group obviously thinks were are still in the 1970s…#pathetic #everydaysexism @EverydaySexism pic.twitter.com/EQqrXM5nuh
— Steve Clark (@steveclarkuk) May 11, 2015
Don't worry men, your bodies aren't immune from the sexualisation of @NAT_group either! Terrible marketing. pic.twitter.com/24KHF6LcIz
— Vicky (@VickyChandler) May 11, 2015
Gotta love social media. Thank you for listening @NAT_Group. Now don't do it again. pic.twitter.com/KbYdNMqlA6
— Tights Won't Stay Up (@bloodytights) May 11, 2015