Kako svaka akcija podrazumijeva i reakciju, tako i u poslovnom okruženju treba paziti šta radite kako biste zadržali radno mjesto i napredovali u karijeri.
Savetnica za karijere Kathy Caprino je, na osnovu 30-godišnjeg radnog iskustva, na LinkedInu objavila spisak stvari koje treba izbjegavati na radnom mestu:
Govoriti, ponašati se ili dati otkaz zbog bijesa ili osvete
S obzirom da većina najviše vremena provede na poslu, logično je da takvo iskustvo proizvodi gomilu emocija za vrijeme rada. Iako čovek treba biti predan poslu (transparentno, iskreno i humano), dogodi se da u naletu bijesa reagira naglo i impulzivno. Takva reakcija vrlo često nosi negativne posljedice koje mogu završiti i otkazom.
Zabiti kolegama nož u leđa
Zapanjujuće je koliko se ljudi rugaju, “potkopavaju” i potcenjuju svoje kolege, suradnike, pa čak i prijatelje. Umjesto da govorimo drugima iza leđa i žalimo se “trećoj osobi”, bilo bi bolje da se s problemom javimo na pravu adresu.
Lagati
Najčešće lažemo kada mislimo da bi nas istina na neki način povrijedila, ili kada želimo izbjeći posljedice govorenja (neugodne) istine. Dva glavna problema pri laganju su što one oslabljuju i crpe čovjekovu energiju. Ako ste na poslu do sada lagali (o radnom iskustvu, sposobnostima ili talentima), vrijeme je da se suočite sa strahom od istine i dublje pogledate šta stoji iza toga straha.
Paliti mostove
Iako su talenti i vještine važni u poslu, teško je uspjeti i napredovati kada ste sami. Zbog toga su ljudski odnosi i veze vrlo važni, a za to su potrebni ljudi s kojima surađujete na poslovnoj i privatnoj razini. Svaki ljudski odnos koji imate vrlo je važan za vašu budućnost i zato ih treba čuvati. Izbjegavajte ljude kojima ne vjerujete ili ih ne volite, ali nemojte paliti mostove.
Cijeli članak pročitajte na rs.n1info.com.