Festival kojim će se obilježiti 50. godišnjica Woodstocka bit će održan unatoč povlačenju glavnog financijera koji ga je htio otkazati, poručio je promotor Michael Lang, producent i jedan od organizatora slavnog rock događaja iz 1969. godine.
Organizatori nastavljaju suradnju s lokalnim vlastima kako bi se nastavile pripreme za festival, poručio je Lang.
Woodstock 50 trebao bi se održati od 16. do 18. kolovoza u Watkins Glen Internationalu, u saveznoj američkoj državi New York, 250 kilometara od mjesta na kojem je 1969. održan glazbeni događaj koji je obilježio generacije mladih ljudi i rock glazbu.
“Jučer se naš financijski partner Dentsu-Aegis odlučio povući, obavijestivši nas da otkazuju festival upravo dok su puštali u javnosti priopćenje”, izjavio je Lang u izjavi za javnost.
Dentsu-Aegis kompanija je u japanskom vlasništvu čiji je investicijski ogranak sa sjedištem u Londonu Amplifi Live dan ranije objavio da festival neće biti održan.
“Još nam nije jasno zašto nam bacaju klipove pod noge i pokušavaju spriječiti održavanje festivala. Jedno je odlučiti da odustajete – a nešto sasvim drugo pokušati nas blokirati”, naglasio je Lang.
“Woodstock nikada nije bio Dentsuovo vlasništvo pa ga nemaju pravo ni otkazati”, dodao je.
“Ne odustajemo – Woodstock 50 bit će održan i bit će veličanstven!”, poručio je.
Amplifi Live objavio je u ponedjeljak da ‘otkazuje festival. “Unatoč ogromnom uloženom vremenu, trudu i odlučnosti smatramo da se produkcija festivala ne može biti realizirana tako da bude dostojna Woodstockova slavnog imena i paralelno štititi zdravlje i sigurnost umjetnika, partnera i publike”, poručili su.
Organizatori Woodstocka 50 najavili su da će na koncertu, uz suvremene zvijezde poput Jay-Z-ja, nastupiti i veterani poput Carlosa Santane, navodi AFP.
Prošlog je tjedna prodaja karata odgođena dok ne budu ‘dotjerani logistički planovi’ a časopis Billboard piše da su razlozi mogući nedostatni kapaciteti – očekuje se oko 100 tisuća posjetitelja – upitna spremnost lokacije i kašnjenje dozvola.
Prema Billboardu, Amplifi Live već je u angažman glazbenih zvijezda uložio nekih 30 milijuna dolara.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram