Digital Takeover najavljuje bogat program uz vodeće digitalne stručnjake

Tehnologija 08. ožu 201916:41 > 16:50
Digital Takeover

Digital Takeover 12. ožujka u Cinestaru zagrebačkog Branimir centra ponudit će bogat program s vrhunskim predavačima iz Hrvatske i svijeta. Čeka vas više od 30 predavača i panelista, prezentacije i stručna predavanja.

Digital Takeover novom konferencijom nastavlja svoj vodeći status jedinstvenog projekta u regiji, a posjetitelje očekuje bogat 11-satni program u pet dvorana uz niz predavanja, panel diskusija i interaktivnih inovativnih formata. Više od 30 vodećih domaćih, regionalnih i svjetskih stručnjaka iz područja digitala sudionicima će prenijeti svoja bogata iskustva i znanja.

Keynote predavanje na temu „Life in the matrix – setting the scene for ultra modernity“ održat će dr. Kjell A. Nordstrom jedan od najutjecajnijih svjetskih mislilaca današnjice i autor svjetskih bestsellera “Funky Business” i “Karaoke kapitalizam”. Još jedan švedski stručnjak je među ovogodišnjim keynote predavačima – Johan Ronnestam, dizajner, stručnjak za brendiranje, kreativni direktor, inovator i poduzetnik te zasluženo jedan od najcjenjenijih svjetskih govornika o futurističkim trendovima u poslovanju i kreiranju komunikacije za globalne kompanije. S nama će biti i Jesper Laursen – vodeći danski stručnjak za content marketing i osnivač globalno cijenjenog Native Advertising Institutea. Slušat ćemo i predavanje dr. Nenada Filipovića, stručnjaka za digitalnu transformaciju i direktora korporacijskih obrazovnih programa IEDC – Poslovne škole Bled, na temu “Myths of digital transformation”.

IEDC – Poslovna škola Bled jedna je od najuglednijih škola na svijetu za razvoj visokog menadžmenta, a ujedno je i ekskluzivni edukacijski partner ovogodišnje konferencije. S Bleda nam osim prof. Filipovića dolazi i Branislav Vujović, osnivač i predsjednik tvrtke New Frontier Group, koji je od 2016. gostujući predavač na IEDC Poslovnoj školi Bled.

Digital Takeover

Paneli i prezentacije o aktualnim digitalnim temama

Posjetitelje očekuju čak četiri panela i brojne prezentacije koje se bave aktualnim temama i trendovima iz digitala

Na panelu “It’s time for the truth: digital advertising metrics explained” govorit će se mogućnostima koje digitalni mediji pružaju, koji su to novi formati i kanali koji mijenjaju i redefiniraju ovu oglašivačku platformu te kako se mediji i oglašivači prilagođavaju tome. Panel “Everything can be reduced to an algorithm – except employees” upoznat će nas s primjerima i iskustvima uspješnog kreiranja preduvjeta za “win-win” rješenje u digitalnom dobu te načine na koje su osnažili svoje zaposlenike.

Što nas očekuje kada je riječ o digitalizaciji javne uprave? Što o svojim iskustvima kaže sam politički vrh, a što kažu poslodavci – koja rješenja i iskustva im pomažu i omogućuju neprekidan rast i razvoj? Na ova i brojna druga pitanja iz prve ruke odgovorit će sudionici panela pod nazivom “State as a partner on the way to the digital-age success”.

Kristijan Matijašević, direktor marketinga Coca-Cole Adria, sugovornik je u „1na1“ intervjuu “Influence is not a tactic, it’s a strategy” u kojem će odgovoriti na pitanja kako prepoznati influencera koji će na najbolji mogući način promovirati vrijednosti brenda i stvoriti uspješnu priču.

Siniša Đuranović, stariji potpredsjednik i glavni pravni savjetnik u Hrvatskom Telekomu, u svom predavanju “The world changes innovation strategy” govorit će o tehnološkim promjenama koje su u posljednjem desetljeću transformirale način na koji razmišljamo i kako vidimo svijet.

Dominik Šafarićvoditelj je tima za inženjering i infrastrukturu u Styria.AI, a u sklopu svoje prezentacije “Machine Learning in its full potential: redefining media industry” govorit će o transformaciji medijske industrije putem inteligentne platforme za personalizaciju vijesti koja se koristi najnaprednijim algoritmima strojnog učenja.

I ove godine na Digital Takeoveru bit će dodijeljena Business Leaders priznanja tvrtkama koje je 24sata prepoznao kao lidere u digitalnoj transformaciji. Radi se o tvrtkama koje definiraju digitalno tržište te određuju kako će ono izgledati sutra, ali i koriste najbolje prakse.

Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto već danas. Sve informacije i detaljan program potražite na službenoj stranici.

                                                                                              ****

Digital Takeover inovativna je platforma 24sata, najutjecajnijeg hrvatskog medijskog branda, koji predvodi digitalnu transformaciju na hrvatskom tržištu i dio je Styria grupe. 24sata svaki dan doseže 2,1 milijuna ljudi te 2 od 3 internetska korisnika u RH (izvor: GemiusRating, Facebook 2019/02). 24sata najnagrađivanija je medijska kuća u Hrvatskoj s osvojenih 88 svjetskih priznanja u svjetskoj i europskoj konkurenciji, a koje su dodijelili prestižni žiriji: International News Media Association, Digiday, World Association of Newspapers and News Publishers, Effie, European Newspaper Award, ICERTIAS, Native Advertising Institute, World Editors Forum, Readers Digest i dr.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.