Potrošnja na digitalne igrice dosegnula je u ožujku rekordnih 10 milijardi dolara, budući da se ljudi zatvoreni u domovima zbog pandemije koronavirusa više igraju, objavila je u četvrtak specijalizirana kompanija SuperData.
Ukupni su prihodi od prodaje digitalnih igrica u ožujku bili 11 posto viši nego u istom razdoblju prošle godine, navodi Super Data, objašnjavajući da je glavni razlog za pojačanu kupovinu digitalnim preuzimanjem zatvaranje fizičkih trgovina.
Prihodi od prodaje igrica koje se igraju na vodećim konzolama poskočili su u ožujku 70 posto u odnosu na prethodni mjesec, na 1,5 milijardi dolara.
Potrošnja na igrice koje se igraju na osobnim računalima visokih performansi popela se 56 posto, na 567 milijuna dolara.
Igrice koje se igraju na konzolama i na osobnim računalima posebno su popularne u Europi i Sjevernoj Americi, gdje su ograničenja izlaska pooštrena u ožujku zbog pandemije.
Potrošnja na mobilne igrice, koje se velikim dijelom igraju na mobilnim telefonima, porasla je 15 posto, na 5,7 milijardi dolara, izvijestli su iz SuperDate.
“Ljudi se okreću igricama kao pouzdanom obliku zabave u vrijeme krize Covida 19 i koriste internetsku opciju za igru s više igrača da budu u kontaktu s drugima”, navodi SuperData u postu na blogu.
Među ‘bestsellerima’ izdvajaju Nintendovu digitalnu obiteljsku igricu “Animal Crossing: New Horizons”, s pet milijuna prodanih digitalnih kopija, najviše u jednom mjesecu otkada je puštena u prodaju.
Ističu i “Pokemon Go” čija je prodaja u ožujku poskočila 18 posto nakon što je proizvođač Niantic izmijenio njezine karakteristike kako igrači više ne bi morali izlaziti van u potrazi za Pokemonima, tumači SuperData.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.