Gigant društvenih mreža Facebook izmijenio je svoju funkciju "Trending" kako bi osigurao više automatiziran izbor tema nakon kritika da promovira ljevičarske stavove i portale.
Facebookovih 1,7 milijardi korisnika vide izbor vijesti i tema koje se biraju algoritmom i koje kontroliraju ljudi, prenosi BBC.
Prema novim promjenama, opise priča više neće raditi uređivački tim Facebook, navela je kompanija.
Ranije ove godine Facebook je optužen da potiskuje konzervativne stavove, što je potaklo žalbe američkih republikanaca.
Bivši novinar koji je radio za kompaniju naveo je da zaposleni u Facebooku redovno potiskuju vijesti koje su interesantne za konzervativne čitatelje.
U objavi na svom blogu, Facebook je napisao da unutarnja istraga nije našla dokaze da postoji sustavna pristrasnost u biranju sadržaja. Međutim, kompanija je navela da uvodi promjene da bi se omogućilo njihovom timu “da donosi manje pojedinačnih odluka o temama”.
Korisnici će vidjeti personalizirane vijesti, na osnovu faktora kao što su stranice koje oni vole, njihove lokacije i što su vodeće teme na Facebooku, ali tekst će biti pojednostavljen i bit će usmjeren na to koliko ljudi govore o toj temi.
Zaposleni će i dalje biti uključeni u osiguravanje da su objavljene priče aktualne i zasnovane na događajima.
“Facebook je platforma svih ideja i mi smo posvećeni održavanju ‘Trendinga’ kao načina da ljudi imaju pristup širini ideja i komentara o raznim temama”, navela je kompanija.
Kako raste broj korisnika tvrtki kao što je Facebook, sve više su podvrgnute ispitivanjima o tome da li su njihove platforme neutralne.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.