'Šlampava' agencija napravila antireklamu brazilskom turizmu

Svijet 06. velj 202013:32 > 13:34
REUTERS/Bruno Kelly

Vjerujući da objavljuje videospot kojim ističe ljepote Rio de Janeira, promidžbena agencija počinila je tešku grešku objavljujući poruku kojom zapravo upozorava na nasilje u gradu karnevala.

Promidžbeni spot na engleskom jeziku bio je emitiran u utorak navečer na računu Instagram agencije Embratur koja ga je zatim uklonila pošto su je korisnici ismijali.

“Ne mogu preporučiti posjet gradu u kojem sam se bojala izaći iz stana”, govori Bazilka iz Curitibe (jug zemlje) koja živi u Njemačkoj već šest godina i došla je posjetiti Rio.

Rio de Janeiro smatra se najvećim mamcem za turiste u Brazilu i bio je domaćin Olimpijskih igara 2016. te očarava posjetitelje iz cijelog svijeta svojim plažama i raskošnom prirodom. No taj “čudesni grad” muku muči s ozbiljnim problemima nasilja.

Agencija je možda bila navedena na pogrešku jer svoju poruku posjetiteljica počinje riječima “Rio je veličanstven grad… a zatim slijedi drugi dio rečenice “ali ljepota nije dovoljna”.

Turistkinja u spotu govori da je posjetila Rio sa svojim njemačkim partnerom i mlađom sestrom pa nabraja prizore straha kojima je svjedočila ili ih proživjela.

“Moju obitelj i mene opljačkali su džepari, moja sestra od 9 godina svjedočila je krađi praćenoj nasiljem”.

Embratur je objasnio da je spot emitirao pogreškom, a nakana mu je bila baš suprotna – “obavijestiti međunarodnu zajednicu o smanjenju nasilja u 2019.”

Institut za javnu sigurnost i vlada države Rio objavili su da je broj ubojstava pao za 19 posto u 2019. u odnosu na prethodnu godinu. Također navode da je pao i broj krađa na ulici za 8 posto (oko 120.500 krađa).

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.