HDZ-ova predsjednička kandidatkinja Kolinda Grabar Kitarović za svoju je kampanju potrošila 3,9 milijuna kuna, a od donacija je prikupila nešto više od tri milijuna, stoji u izvješću koje je u utorak kasno navečer objavljeno na njezinim službenim internetskim stranicama.
Među većim stavkama bila je ona na ime tvrtke Napredni modeli kojoj je u dva navrata plaćeno oko 622 tisuće kuna. Jedna od većih pojedinačnih stavki bila je i uplata u iznosu od 187,5 tisuća kuna na ime zagrebačke tvrtke G.A.D. Produkcija. Na ime oglašavanja Europlakatu, Zagrebplakatu i P.I.O.-u u dva je navrata uplaćeno četristotinjak tisuća kuna.
Za troškove promidžbe Kolinda tv, tvrtki Katarina s mostarskom adresom uplaćena je 451 tisuća kuna.
HDZ-ova predsjednička kandidatkinja za kampanju je od donatora (tvrtki i pojedinaca) prikupila nešto više od tri milijuna kuna, a njezina stranka donirala joj je u više navrata u novcu, robi i uslugama oko pola milijuna kuna.
Jedna od većih pojedinačnih donacija ona je karlovačke tiskare Lana u iznosu većem od 197 tisuća kuna, ali istoj tvrtki za usluge u promidžbi plaćeno je 107 tisuća kuna.
Iako su predsjednički kandidati sedam dana prije drugog izbornog kruga Državnom izbornom povjerenstvu predali drugo financijsko izvješće, prava slika o utrošenim sredstvima u kampanji znat će se tek mjesec dana nakon izbora do kada kandidati moraju podnijeti i konačno izvješće.