Predsjednička kampanja je na samom vrhuncu, bliži se drugi krug izbora, a čini se kako bi u konačnom rezultatu veliku ulogu mogle igrati i društvene mreže. A tko bi pobijedio da se predsjednik bira na Facebooku?
Kako sada stvari stoje – Kolinda Grabar Kitarović. Ona je, naime, od početka predsjedničke kampanje, kada je uvelike zaostajala Ivom Josipovićem po lajkovima, uspjela prešišati aktualnog poredsjednika po popularnosti i to za oko dvije tisuće lajkova.
Službena stranica Kolinde Grabar Kitarović u trenutku pisanja ovog teksta broji 121,397 lajkova, dok službena stranica Ive Josipovića broji 119,638 lajkova.
Popularnost Grabar Kitarović najviše je na Facebooku porasla nakon prvog kruga izbora, a samo u posljednjih tjedan dana skupila je više od 35.000 lajkova. S druge strane, u istom razdoblju stranica Ive Josipovića ima svega oko 4000 lajkova više.