Politički tajnik i saborski zastupnik Mosta Nikola Grmoja gostovao je ponedjeljak u Studiju uživo N1 televizije gdje je kazao da bi "PPD mogao postati novi Agrokor". Na Grmojinu izjavu reagirali su iz PPD-a.
Njihov ispravak Grmojinih riječi prenosimo u cijelosti.
“U ponedjeljak 6. studenoga 2017. g. gostujući u Studiju užive N1 televizije politički tajnik i saborski zastupnik Mosta Nikola Grmoja govorio je o tvrtki Prvo plinarsko društvo i tvrtki PPD Transport te je pri tome iznio niz neistinitih tvrdnji kojima se izravno nanosi šteta ugledu ovih dvaju i ostalih povezanih tvrtki. Stoga, temeljem Zakona o medijima zahtijevamo objavu ovoga ispravka na istom ili istovrijednom mjestu programskog prostora na način na koji je bila objavljena informacija na koju se ispravak odnosi.
G Grmoja u svom je nastupu ustvrdio: ,,Govorio sam da bi PPD mogao postati novi Agrokor. Mnogi političari i mediji miluju PPD, a svi znamo za vezu Vrdoljaka i PPD-a. Mislim da je tu sve jasno. Veza je jako bliska, ne samo Vrdoljaka …. no znamo da je PPD najviše rasta o za vrijeme ministra Vrdoljaka.
Ima prevelik utjecaj i svojevrstan monopol te pretenzije prema strateškim točkama. Poteze tog poduzeća treba dobro pratiti i ne smije se dopustiti monopol. Treba taj proces nadzirati, a ne da nam se dogodi naknadna pamet. Događa se u Pločama da je PPD Cargo preuzeo linije koje je imao HŽ Cargo i sad će 70 radnika izgubiti posao. PPD nema svoje željeznice nego je sve u najmu. Stanovništvo se dolje buni i treba vidjeti kako je do toga došlo. “
G Grmoja ove navode nije potkrijepio argumentima, već je svjesno iznio neistine kako bi privukao medijsku pažnju i političke bodove.
Naime, PPD je započeo intenzivno rasti u trenutku liberalizacije „veleprodajnog” tržišta plina, tj ukidanja monopola. Tržište plina zakonski je liberalizirano 2008. godine (ministar Damir Polančec) , sljedećih su godina donošeni podzakonski akti (ministar Đuro Popijač) , a liberalizacija je zaživjela 4 godine kasnije (ministar Radimir Čačić). S liberalizacijom tržišta PPD je započeo s uvozom plina i posljedično izgradnjom značajnijeg položaja na tržištu. 2012-toj godini prethodile su četiri godine intenzivnih priprema i učenja u sjedištima E.on-a u Njemačkoj i Mađarskoj koja je proces liberalizacije tržišta plina prošla prije Hrvatske.
Rast PPD-a i povezanih tvrtki nose njihovi zaposlenici, od kojih je 60% visokoobrazovane a 40% su inženjeri, te njihov veliki rad i neprestano učenje.
Neovisno o mandatu bilo kojeg ministra, PPD kontinuirano raste. U 201 6. godini osobito je rastao na stranim tržištima, primjerice u Mađarskoj. U 2017-toj godini bilježimo rekordne poslovne rezultate od kojih je 70% ostvareno u inozemstvu. Naše tvrtke uspješno posluju u gotovo svim zemljama regije.
PPD je jedna od najuspješnijih hrvatskih tvrtki s visokom stopom rasta, stabilnom razinom EBTI DA ma rže i kontinuiranim rastom zaposlenosti. Ukoliko nije riječ o populističkoj manipulaciji, nije uopće moguće uspoređivati PPD i Agrokor s obzirom na činjenicu da je Agrokor u specifičnoj situaciji kontroliranog restrukturiranja, dok je PPD tvrtka koja raste uspješnim poslovanjem.
Tvrtka PPD Transport samo je ove godine zaposlila 85 ljudi, od toga čak 48 u Pločama. Mnogi od njih došli su upravo iz HŽ Carga. Naša je grupacija jedan od najvećih poslodavaca u tome kraju te kroz Luku Ploče jedan od pokretača gospodarstva.
PPD Transport u leasingu ima ukupno ima 9 električnih , 4 dizel i jednu manevarsku lokomotivu.
Također, čekamo isporuku još 3 manevarske i 2 električne lokomotive. Tvrtka PPD Transport trenutačno prevozi ili organizira prijevoz robe kroz 10-tak europskih zemalja – od Belgije preko Njemačke, Hrvatske i zemalja regije, do Bugarske i Rumunjske te ima lokomotive certificirane za sve zemlje Europske unije. Unutar tvrtke imamo ispitni centar za strojovođe po planu i programu EU. Također, centralizirali smo informatički sustav i razvili vlastite aplikacije kojima smo značajno ubrzali operativu.
Prijevoz iz Ploča, koji spominje g Grmoja, HŽ Cargo je radio s 2 lokomotive koje nisu bile maksimalno iskorištene. PPD Transport je prijevoze u Pločama preuzeo zbog kvalitetnije i povoljnije usluge, što i jest cilj liberaliziranog tržišta željezničkog cargo prijevoza na kojemu se nikome ne može jamčiti zadržavanje pozicije ako nije konkurentan.
Jasno nam je da se, govoreći o PPD Transportu, g Grmoja obraća biračima u Pločama. No, pri tome iznosi potpune neistine.
Što se tiče teze da je potrebno nadzirati PPD, g Grmoja može biti miran, budu ći da je Porezna uprava posljednje tri godine vrlo intenzivno boravila u PPD-u. PPD i povezana društva će svim pravnim sredstvima zaštiti ugled svojih zaposlenika, iza čiji ih
uspjeha stoji ogroman svakodnevni rad.”