Do kraja ovoga tjedna Overseas Express dostavit će sve zakašnjele pakete, obećava generalni direktor te kompanije Boris Brković, koji se prošlog tjedna i javno ispričao građanima koje je, zbog neplaniranog prometa, izvan svih planova i očekivanja, Overseas Express razočarao.
Neki su korisnici i osobno krenuli put skladišta u Leskovcu kako bi preuzeli nedostavljene im pakete, a internetom su se širile optužbe kako im je Overseas Express “ukrao” Božić.
“S pripremama za višestruki rast dostava zbog blagdana počeli smo još u rujnu. Međutim, ove godine je broj pošiljaka daleko premašio planirano. Dnevno smo u prosjeku dobivali 29.000 umjesto najavljenih 24.000 paketa što je 20% više od očekivanog i pripremljenih kapaciteta. Dodatno, volumen pošiljaka je bio za 21% veći od najavljenog što je dodatno usporilo dostavu. Ključno je i na koga su paketi adresirani, da je prosječno 2,5 do četiri puta više vremena potrebno dostavljaču da isporuči paket privatnom korisniku, nego na poslovnu adresu”, rekao je Brković, dodavši da procjenjuje da je u prosincu kašnjenjem pogođeno oko 7000 privatnih korisnika diljem zemlje.
“Prosječno kašnjenje u centru Zagreb iznosi dva dana, dok je 2% korisnika isporuku čekalo 10 radnih dana i više – i upravo su oni najnezadovoljniji. Najmanje 80% neisporučenih pošiljaka riješeno je, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja. Svakom oštećenom korisniku ćemo se direktno obratiti i vidjeti što se može napraviti u odnosu na njegovu situaciju. I sigurno nitko neće biti izostavljen”, rekao je Brković u intervjuu za Večernji list.