Bankomat Reiffeisen banke na Barčevom trgu u Zagrebu, kod tržnice Utrine, ne isplaćuje novac, ali iznos koji ste željeli uzeti skida s vašeg računa.
Ovaj slučaj dogodio se novinaru Novog lista, inače klijentu Zagrebačke banke.
Obzirom da bankomat matične banke nije radio, novac je pokušao dignuti s bankomata Raiffeisen banke, ali taj je izbacio ceduljicu na kojoj piše: “Posljednja transakcija je poništena radi greške uređaja. Vaš račun nije terećen. Hvala što ste koristili bankomat RBA.”
Nakon što je novinar dobio ovakav listić, za svaki slučaj je, putem aplikacije mobilnog bankarstva, provjerio stanje računa. Mobilna aplikacija pokazala je da je novac skinut s računa, i ne samo iznos koji je želio uzeti s bankomata RBA, nego i iznos naknade u visini od 11,50 kuna.
O ovom slučaj obavijestio je službu za korisnike Raiffeisen banke, koja je zaprimila prigovor. Službenica koja radi na zaprimanju reklamacija izvijestila je da će stručnjaci banke provjeriti o čemu se radi, a potom i nadoknaditi pretrpljenu štetu. Ovo će, ustvrdili su, provjeriti s koriosnikovom matičnom bankom.
Novinar je i sam izvijestio Zagrebačku banku, koja je zaprimila reklamaciju i koja će provjeriti o čemu se radi s Raiffeisen bankom. Službenica Zagrebačke banke ustvrdila je da će novac biti vraćen, kao i iznos naknade.
Stoga, ukoliko ste klijent neke druge banke, a poželite uzeti novac s bankomata RBA u na Barčevom trgu u Zagrebu, budite na oprezu, barem dok ne riješe problem.