"Hrvati i Srbi bolje bi se razumjeli da Pupovac od svega ne radi etnobiznis"

Vijesti 05. pro 201916:37 > 16:41
Davor Javorovic/PIXSELL

Predsjednički kandidat Miroslav Škoro je na svom Facebook profilu reagirao na kampanju Srpskog narodnog vijeća (SNV) u sklopu koje su u danas osvanuli plakati napisali na ćirilicu.

“DA SE RAZUMIJEMO

Milorad Pupovac prepisao je ćirilicom slogane troje predsjedničkih kandidata. Navodno, to radi u sklopu kampanje ‘Da se bolje razumijemo’. Hrvati i Srbi puno bi se bolje razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis. Oglasni je prostor prilično skup (ja to dobro znam jer ga plaćam iz svog džepa) pa bi valjalo saznati odkud Plenkovićevom koalicijskom partneru novac za ovakvu rastrošnost,” napisao je Miroslav Škoro na svom Facebook profilu.

Podsjećamo kako je Srpsko narodno vijeće (SNV) u listopadu je krenulo s kampanjom “Da se bolje razumijemo” čiji je cilj skinuti stigmu sa ćirilice i poslati poruku da korištenje tog pisma u privatnoj ili javnoj upotrebi ne ugrožava nikoga u Hrvatskoj, a pogotovo ne većinski narod.

Sad su se tom kampanjom odlučiti “uključiti” u predsjedničku kampanju.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.