Radari za kontrolu brzine koji su od sredine srpnja počeli snimati vozila na 30 lokacija u Rijeci, Zagrebu i Osijeku, neće isključivo kažnjavati prebrzu vožnju.
Moguće je i, ukoliko je slika detaljna, dobro vidljiva i predstavlja adekvatan dokaz, sankcioniranje telefoniranja u vožnji, vožnje bez korištenja sigurnosnog pojasa te isteka registracije vozila. Najvažnija svrha ipak je kontrola brzine, a kamere će registrirati i motocikle, iako su u ovom slučaju registracije na stražnjem dijelu vozila.
To je moguće, jer radari mogu pokrivati ukupno četiri prometna traka pa tako i snimati sva vozila u oba smjera kretanja. To znači da o radarima treba voditi računa čak i ukoliko se vozilo nalazi na suprotnom prometnom traku od onog na kojem je postavljen radar.
Kazne će ići na adrese stanovnika Hrvatske, a stranci do daljnjega ostaju izuzeti od radarskih kontrola jer Hrvatska još uvijek nije riješila razmjenu podataka o vlasnicima vozila koja je predviđena kroz program EUCARIS putem kojeg se razmjenjuju podaci među članicama EU-a o vozačkim dozvolama i automobilima, piše Novi list.