Nakon što je prije nekoliko mjeseci British American Tobacco (BAT) preuzeo Tvornicu Duhana Rovinj (TDR) u medijima se počelo nagađati o sudbini brendova rovinjske tvrtke. Pretpostavljalo se tako da će Britanci zasigurno gasiti neke od jeftinijih marki, a prvi je nastradao Benston, koji je preimenovan u Rothmans
Tportal je pitao nove vlasnike TDR-a kakvi su im daljnji planovi i hoće li s tržišta nestati i ostale prepoznatljive marke poput Walter Wolfa i prije svega Ronhilla koji je prerastao hrvatske granice te je uz ulaganja bivših vlasnika (Adris Grupe u vlasništvu Ante Vlahovića) postao marka koja se bez problema borila sa stranom konkurencijom poput Marlbora ili Pall Malla.
Jasnog odgovora nema. Na pitanje hoće li gasiti Ronhill, Walter i York, iz TDR-a, kojeg vodi Ram Addanki poručuju kako imaju ‘portfelj iznimnih lokalnih i međunarodnih brendova i na poteze konkurencije odgovaraju na odgovarajući način.’ Dodaju i kako vjeruju u kombiniranje TDR-ova lokalnog znanja i baštine s BAT-ovim međunarodnim iskustvom i inovacijama.
Što se Benstona tiče, njegova proizvodnja se nastavlja pod drugim imenom. ‘Samo smo brend kojemu opada popularnost preselili u uspješan međunarodni brend koji se proizvodi u Kanfanaru. Spomenuti brendovi koriste istu mješavinu duhana‘, objašnjavaju iz rovinjske tvornice, čije su naprodavanije marke lani bile Ronhill i Walter Wolf.