Postoji skupina društvenih medija i platformi koje nikako nije uputno zaobići pri stvaranju digitalne marketinške i PR strategije. Evo izbora najvažnijih među njima
Popis je sastavio Tportal.
YouTube
Googleov internetski videoservis u ožujku je imao 215,6 milijuna korisnika mjesečno i više od milijarde registriranih korisnika (gotovo trećina svih korisnika interneta) – 54 posto su muškarci, 46 posto žene. Od ožujka 2014. korištenje YouTubea poraslo je za 40 posto.
Video je ključna komponenta sadržajnog digitalnog marketinga. Osim što je druga po veličini tražilica, YouTube je vrlo često korišten kao izvor uputa kako nešto napraviti. Važno je prilagoditi sadržaj koji nudite tako da pruži brz i jednostavan odgovor na pitanja koja ljudi mogu postaviti, tako da ih uputite na svoje proizvode ili usluge.
Najveća svjetska društvena mreža svijeta ima gotovo 130 milijuna mjesečnih korisnika i više od milijardu korisnika dnevno. U Sjedinjenim Državama koristi ga 71 posto odraslih osoba s pristupom internetu, no 83,6 posto korisnika aktivnih dnevno je izvan SAD-a i Kanade.
Facebook je danas moćniji poslovni i marketinški alat nego što je ikad bio. Tvrtka stalno izbacuje nove značajke koje olakšavaju i poboljšavaju kupovinu i oglašavanje, nadograđuje videostrategiju ozbiljno se natječući s YouTubeom kako bi pomogla u povećanju prodaje, podizanju prepoznatljivosti brenda, promoviranju aplikacija…
Servis za mikrobloging mjesečno bilježi više od 80 milijuna korisnika. U SAD-u ga koristi 23 posto svih internauta i 20 posto čitave populacije. Svaki drugi korisnik posjeti trgovinu ili web odredište male ili srednje tvrtke koju prati dok je 60 posto korisnika kupilo nešto što je vidjelo na Twitteru.
Svaki četvrti korisnik Twittera star je između 30 i 49 godina, a 37 posto ih je u dobnoj skupini između 18 i 29 godina. Petnaest posto svih surferica internetom u SAD-u su ujedno tviterašice, kao i 22 posto muškaraca. Njih 54 posto ima godišnja primanja veća od 50 tisuća dolara.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.