Jedna od vodećih domaćih informatičkih tvrtki i izvoznika Span dovršila je proces preuzimanja softverske tvrtke InfoCumulus iz Zagreba, čime je ojačala softverski segment kojim se nastavlja fokusirati na velike klijente na globalnom tržištu s kojeg ostvaruje 60 posto prihoda, istaknuto je u petak u Spanu.
Napominjući na konferenciji za medije kako je preuzimanje uspješne domaće tvrtke InfoCumulus počelo prije dvije godine, predsjednik Uprave Spana Nikola Dujmović naglasio je kako se time od softverskog dijela poslovanja očekuje da bude nositelj razvoja Spana i u drugim područjima IT-a u kojima Span do sada nije bio dovoljno prepoznat.
Objasnio je da je tehnološki dio InfoCumulusa pripojen Spanu, dok će poslovne konzalting usluge InfoCumulus nastaviti pružati samostalno kao tvrtka-kćer Spana, ali pod svojim imenom.
S tom je pozicijom zadovoljan i osnivač InfoCumulusa Sven Marušić, koji je tu tvrtku osnovao prije sedam godina, postigavši dobre rezultate u softverskom poslovanju, i pogotovo na azerbajdžanskom tržištu, a sada je postao član Uprave Spana za softverska rješenja.
“Najviše se bavimo projektima na Microsoftovim tehnologijama i platformama, cloud uslugama, rješenjima za automatizaciju poslovanja, kao i kognitivnim servisima temeljenim na ‘machine learningu'”, istaknuo je Marušić dodajući da će InfoCumulus consalting voditi Stjepan Vuković.
Govoreći o poslovanju Spana, Dujmović je istaknuo da manjim dijelom prihod ostvaruje na domaćem tržištu, a veći na stranima poslujući u brojnim zemljama svijeta s jakim i velikim klijentima poput McDonaldsa, Nando’s-a, Rolls-Royce Marine i drugih.
“Svake godine većinu svog prometa odnosno prihoda ostvarujemo na stranim tržištima, i rastemo svake godine, što se pokazuje i u prva tri mjeseca ove s rastom prometa od 25 posto. To će se vjerojatno održati i do kraja godine, no koliko god nas veseli uspjeh i rast, optimizam nam umanjuje situacija u Hrvatskoj, a pogotovo oko kvalitetnih IT kadrova, koje zbog neadekvatnog obrazovnog sustava sve teže nalazimo”, rekao je Dujmović.
Svake godine tvrtka stječe nekoliko novih inozemnih partnera i klijenata, a poslovanje ide u dobrom smjeru, što se, kako kaže, ne može reći za hrvatsko gospodarstvo koje se, po njegovoj ocjeni unatoč svim javno komuniciranim parametrima baš i ne popravlja. Dodaje kako dodatno zabrinjava situacija oko Agrokora.
Span je s uredima prisutan u pet zemalja, u oko 100 država već je radio na raznim projektima, a njegova rješenja koristi više od milijun korisnika diljem svijeta.
Grupa Span se trenutno sastoji od pet tvrtki članica, u kojima je ukupno zaposleno 350 ljudi, od čega najviše, oko 320 u Hrvatskoj, a 2016. je zaključila s prihodom većim od 265 milijuna kuna.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.