Je li novi turistički slogan - 'Hrvatska, puna života' (Croatia, full of life) - uspješno odabran, u radijskoj emisiji Poslovni tjedan ocijenili su bivši ministri turizma Ivan Herak, Pave Župan Rusković i Damir Bajs.
‘Gledajući trendove u svjetskom turizmu, mislim da je taj slogan pogođen. Međutim u sadržajnom smislu, u kontekstu hrvatske turističke ponude, njezine kvalitete i sadržaja, taj slogan ne odražava to stanje i s tog aspekta on je praktički prevara, a možda je to malo teška riječ. Nije problem koliko je taj slogan koštao, nego koliko ćemo ga vremena upotrebljavati i je li stoga pogođen s te pozicije. Bojim se da u smislu sadržaja nismo pogodili’, smatra Ivan Herak, piše tportal.
‘Došlo je vrijeme za promjene. Ali kada govorimo o ovom sloganu, on odražava želju Hrvatske da bude destinacija doživljaja. Dobro je što se odnosi na ukupnost Hrvatske. Međutim sam slogan i sve što će se skrivati iza njega mora dati odgovor na pitanje možemo li ispuniti obećanje koje dajemo i to je možda ključno. Ukoliko to ne budemo mogli, a pitanje je hoće li se Hrvatska preko noći moći pretvoriti u destinaciju koja će konkurirati Francuskoj, doći ćemo u opasnost da naši gosti budu razočarani ili u najbolju ruku zbunjeni’, smatra Damir Bajs.
‘Slogan bi se prije svega morao temeljiti na našim različitostima, na našim karakteristikama koje će privući ljude da dođu. ‘Full of life’ je nešto što može biti u bilo kojoj drugoj zemlji i ja nisam oduševljena. Da ne kažem da se u velikom dijelu godine, a govorim o obali koja je naša najveća turistička destinacija, to ne može ni reći’, smatra Pave Župan Rusković.
Aktualni ministar turizma Darko Lorencin smatra da su reakcije na novi slogan bile dobre. ‘To je čista poslovna odluka. Struka je u velikoj mjeri to podržala, a bilo bi čudno da ne naiđe ni na kakvu reakciju’, smatra Lorencin.