Kako je nastao slogan 'Hrvatska, puna života'?

Ekonomija 13. velj 201511:11 > 11:20
N1

'Hrvatska, puna života' - ideja hrvatskog ureda svjetski poznate marketinške agencije BBDO pobijedila je na natječaju Hrvatske turističke zajednice za krovni komunikacijski koncept i ideju HTZ-a.

Prevedeno, to znači da je Hrvatska dobila nasljednika čuvenih turističkih slogana ‘Mala zemlja za veliki odmor’ te ‘Mediteran kakav je nekad bio’.


Koncept BBDO-a bio je bolji od primjerice onih koje su smilisli Bruketa i Žinić, Gray Group, McCann Zagreb ili FutureBrand. Tako je odlučilo Povjerenstvo, ali i gotovo 5 tisuća ljudi u anketama u Njemačkoj, Austriji, Italiji, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Švedskoj, Poljskoj te Rusiji gdje je ovaj prijedlog dobio najviše, odnosno – 28% glasova.


Reporter N1 Antonio Zavada razgovarao je s izvršnim direktorom zagrebačkog ureda BBDO-a Lukom Dubokovićem koji mu je otkrio kako su došli do slogana koji će obilježiti iduće desetljeće hrvatskog turizma, je li on plaćen puno ili malo te što misli o brojnim parodijama na ‘full of’ slogan koje su preplavile društvene mreže.