Romeo Draghicchio, direktor ureda Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj u Newsroomu je govorio o tome možemo li ove godine očekivati njemačke goste na hrvatskoj obali, te što možemo očekivati od predstojeće turističke sezone.
Njemačko ministarstvo vanjskih poslova do daljnjega je produljilo preporuku građanima Njemačke da ne putuju u inozemstvo, za što Romeo Draghicchio kaže da je bilo očekivano, no da sezona nije zbog toga gotova.
“Ne bih rekao da je sezona propala. Ne možemo očekivati prošlogodišnje brojke, ali nadam se da će se u špici sezone stvari poboljšati i da ćemo moći očekivati goste iz Njemačke, ali i iz drugih zemalja.
I klijenti i mediji traže neke inovacije u ponudi. U italiji se javila ideja da se plaže podijele pleksiglasom, u Austriji da se može stornirati putovanje tjedan dana prije nego do njega dođe. I te su ideje dobre.
Nakon konferencije ministara turizma EU-a, gdje se govorilo o koridorima za turiste, ta je vijest ovdje jako odjeknula. Različite institucije ovdje govore o tome. U zadnjih tjedan dana nas u fokus dovodi to što smo se pokazali kao zemlja koja je dobro prošla kroz koronakrizu, odnosno kao zemlja u koju se možda može putovati, kada uvjeti za to budu dozvoljavali”, rekao je Draghicchio.
Kazao je kako su u Njemačkoj godišnji odmori veoma važni.
“Godišnji odmori uvijek su ovdje bitna tema. Ako obitelj u jednog godini nije kupila kuću ili automobil, odlazak na godišnji je možda najveća pojedinačna investicijia u godini. To je važna tema i sada je prisutna bojazan da li će to moći raditi kao i prošle godine. Ovo je nova situacija i za branšu i za klijente, tu se događaju određene bojazni”, rekao je Draghicchio.
#related-news_0
Turistička je branša, kao i zrakoplovstvo i promet, pod velikim pritiskom, istaknuo je.
“Veliki su gubici. Touroperateri su izgubili oko pet milijardi eura od kako je počela kriza. Pretpostavlja se da će Njemačka privreda pasti za 5-6 posto, a to neće ostati bez traga na našim potencijalnim gostima”, rekao je Draghicchio.
Na pitanje kako bi mogla izgledati bliska budućnost turizma, rekao je kako će pojačana sigurnost u svakom pogledu biti ono što će biti lajtmotiv turizma.
“Godišnji odmor ove godine neće biti kao prije, bit će većih ograničenja, gledat će se više na sigurnost i domaćina i ugostitelja, vodit će se računa o distanciranju, mjerama… Efekti će se vidjeti ove godine, no oni neće nestati do iduće godine. I iduće godine će se gosti okretati bližim destinacijama, već ove godine su predviđanja za daleke destinacije loša. Zato se moramo pripremiti za više sigurnosti, higijene”, rekao je Draghicchio.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.