Njemački proizvođač sportske opreme Adidas priopćio je da je na području Kine zabilježio brži rast prodaje od očekivanog nakon karantene uvedene zbog pandemije koronavirusa, dok će se ponovno otvaranje poslovnica u Europi te Sjevernoj i Južnoj Americi odvijati postupno.
Adidas je ostao pri smjernicama koje je dao u travnju, a u kojima očekuje pad prodaje u drugom tromjesečju od najmanje 40 posto i pad operativne dobiti za više od 100 milijuna eura.
Dok je promet u njegovim trgovinama u Kini, Hong Kongu, Makau i Tajvanu ostao ispod razine onog u prošlogodišnjem svibnju, Adidas je priopćio da je to više nego nadoknađeno povećanom potrošnjom kupaca i porastom prodaje putem interneta, što je dovelo do ukupnog povećanja prihoda.
Adidas je priopćio kako sada očekuje da će prodaja u drugom tromjesečju u Kini biti približno na istoj razini kao i prošle godine.
Prije pandemije koronavirusa, područje velike Kine bila je najprofitabilnija regija Adidasa te njegovo najbrže rastuće tržište, koje je lani zabilježilo 15-postotni rast prodaje
Njemačka kompanija priopćila je u četvrtak i kako se u Europi otvorilo oko tri četvrtine trgovina, a većina ima skraćeno radno vrijeme. U Rusiji je otvorena otprilike polovina, dok u Južnoj i Sjevernoj Americi radi manje od polovine njenih trgovina.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.