Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, u Newsroomu je potvrdio je kako je 30 posto od prošlogodišnje sezone maksimum koji bi se ove godine mogao doseći, kao i da će se broj gostiju, što je sredina sezone bliža, povećavati.
Pvog vikenda u lipnju u hrvatskoj je bilo oko 70.000 gostiju, dok je prošle godine u to vrijeme bilo 320.000 gostiju.
“Važniji je trend svakodnevnog rasta broja gostiju, što će rasti od 15. lipnja nadalje.
Svibanj je bio iznad naših očekivasnja, s obzirom na panemiju. Hrvatska je pokrenula određene akrtivnosti po pitanju turizma ranije od drugih, i to se odrazilo na posjećenost, što daje neki optimizam za budućnost. Vjerujem da će se brojke povećavati što sredina sezone bude bila bliža”, rekao je Kristjan Staničić.
Hrvatska je pratila epidemiološku situaciju zemalja u okruženju, što je, za turizam, najinteresantnija ciljana grupa.
“U tim zemljama, sem Italije, bila je povoljna situacija, pa smo išli u intenzivnu marketinšku kapmanju. Vjerujem da će se intres povećavati kada zemlje EU-a otvore granice za svoje građane. Austrija se otvara 15. lipnja, ali mi i danas imamo i Austrijance, Mađare, Nijemce, Čehe, ali i Talijane. Interes postoji, intenzivne su marketinške kampanje vani, a zemlje informiramo o situaciji u Hrvatskoj, o tome da imamo mjere i da zbog boravka u Hrvatskoj nema straha”, rekao je Kristjan Staničić.
Svaka zemlja bori se za to da njihovi građani ostanu kod kuće i sigurno da će zemlje neke poduzeti određene korake da njihovi građane motiviraju da ostanu kod kuće.
“No neki će ljudi svakako putovati, a prema našim procjenama preko 60 posto Nijemaca planira ići van zemlje, pa i mi možemo računati na dio tog turističkog prometa”, rekao je Staničić.
#related-news_0
Kazao je kako je ostrarenje 30 posto od prošlogodišnje sezone vrlo realna brojka, jer do prije mjecec dana nismo govorili o pokretanju turizma.
“Ne treba zaboraviti da Hrvatska ima izrazitu sezonalsnost i da tijekom ljeta ostvaruje najveći dio turističkog prometa. Od početka smo promovirali Hrvatsku kao destinaciju, a cij je bio zadržati vidljivost. Jedan pravac je promocija i marketing, a drugi informiranje o stanju u Hrvatskoj, a tu je i zadržavanje vidljivosti u zemljama iz kojih gosti ne mogu doći do Hrvatske.
Mi imamo nekoliko komparativnih prednosti – bližina tržišta i kvaliteta, očuvan okoliš, a i situacija s koronavirusom koja nam je povoljna u odnosu na konkurenciju, gdje nam je situacija pod kontrolom. Sve su to pretpostavke zahvaljujući kojima možemo računati na turistički promet”, kazao je.
Kada je u pitanju snižavanje cijena ove sezone, kazao je kako bi njegov pristup bio veća ponuda za istu cijenu
“Preporučio bih da dajemo vrijednost za novac. Cijena je uvijek pitanje ponude i potražnje, a uvijek je važno da ti kvalitetnu ponudu za određenu cijenu.
Pobornik sam ideje da se za određenu cijenu da nešto više – kvalitetnija usluga, dodatna ponuda, radije nego da se drastično smanji cijena, iako vjerujem da će biti i smanjivanja, jer kada se to jednom uradi teško je vratiti se na cijene na onu razinu koja je bila prije snižavanja”, kazao je Kristjan Staničić.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.