Diskont Penny u Njemačkoj priređuje božićnu poslasticu u duginim bojama. Uz čokoladne Djedove Božićnjake, Penny ponovno nudi i tzv. Zipfelmenschen – čokoladice u duginim bojama. Oni bi trebali biti primjer protiv homofobije u sportu, a posebno u nogometu. Akcija dobiva mnogo pohvala, ali i kritika na internetu.
Diskont već nekoliko godina nudi vlastite figure od čokolada. Do sada su bili poznati pod imenom “Zipfelmannen”. S porukom “Come into Team Love”, ovogodišnji Zipfelmenschen namijenjen je svima.
Na Facebook stranici Pennyja mnogi korisnici hvale nove čokoladne figure. Većina korisnika reagirala je pozitivno uz komentare poput “činiti dobro može biti tako slatko” ili “Slavim vas zbog ovoga”. Doprinos novom Zipfelmenschenu već je dobio više od tisuću “palčeva gore”.
Penny se suočio s negativnim komentarima
Međutim, s više od 2200 komentara Zipfelmenschen je pokrenuo pravu raspravu na internetu. Naime, mnogi korisnici nisu nimalo oduševljeni alternativnim čokoladnim Djedom Mrazom. Komentari poput “No more penny” ili “Nikada više neću tamo kupovati” pokazuju da neki korisnici Facebooka striktno odbijaju kampanju.
Na kritike nekih korisnika Facebooka diskont obično reagira šaljivim i sarkastičnim komentarima. Pojedini Facebook korisnici također osuđuju promjenu tradicije čokoladnog Djeda Mraza. Penny pak u odgovoru ističe kako su uobičajeni čokoladni Djedovi Božićnjaci još uvijek u prodajnom asortimanu.
Politička izjava o Svjetskom nogometnom prvenstvu u Kataru
Rodno neutralnim čokoladnim šupljim figurama Penny želi pridonijeti većoj toleranciji i solidarnosti prema homoseksualnosti. Dio od prodajne bit će doniran zakladi Magnus Hirschfeld za projekt “Nogomet za različitost”. Inicijativa želi povećati svijest o problemu homofobije u sportu.
Akcija dolazi u vrijeme kada se Svjetsko nogometno prvenstvo 2022. u odvija u Kataru. S obzirom na to da je homoseksualnost zabranjena u pustinjskoj državi, njemački mediji navode da na ovaj način Penny šalje i političku poruku, prenosi Fenix Magazin.
O kakvim se točno čokoladicama radi moglo se vidjeti na Facebook stranici Pennyja, ali ona je u međuvremenu ugašena.
Srećom, internet sve pamti:
Mit seiner diesjährigen Edition des "Zipfelmenschen" setzt die Supermarktkette Penny ein Zeichen gegen Homofeindlichkeit im Fußball wie im übrigen Sporthttps://t.co/ySqwe9mJDc
— queer.de (@queer_de) November 3, 2022
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!