Juha je utkana u hrvatsku gastronomsku tradiciju te je i u današnje vrijeme od strane hrvatskih potrošača postavljena na pijedestal. Bez obzira radimo li vlastitu domaću juhu ili kupujemo juhe u vrećici po ovom se toplom predjelu ručak poznaje.
Kada je riječ o inicijalnom pitanju u istraživanju portala JA TRGOVAC koliko često jedu juhu, oscilacija gotovo da i nema te su dobiveni odgovori vrlo slični onim lanjskima. Tako 11,1 posto domaćih potrošača ističe kako svakodnevno jede juhu, dok je najviše onih (42,3 posto) koji ovo predjelo konzumiraju nekoliko puta tjedno. Oko trećine (34,9 posto) njih juhu jede barem jednom tjedno, a da to čini rijetko ističe 10,8 posto građana. Juhu ne jede samo 1 posto ispitanih građana.
I dok je lani goveđa odnijela primat, ove je godine kokošja postala najdraža vrsta juhe s 29,7 posot udjela, dok je goveđa odmah iza s 28,7 posto. Uvjerljivo treće mjesto drži povrtna s 15 posto, a potom dolaze juhe – od gljiva (6,8 posto), od rajčice (6,5 posto), od buče, bundeve (5,8 posto), riblja juha (2,6 posto) te juha od graška (0,4posto).
Hrvatski potrošači su i ovom prilikom potvrdili svoju preferenciju domaćih juha s 81 posto glasova (lani 83,2 posto), dok 19 posto potrošača preferira kupovne juhe iz vrećice.
Bistre juhe su dobile na popularnosti jer ih danas preferira 67,6 posot potrošača, dok je to prošle godine činilo njih 61,5 posto. Krem juhama pripala je trećina udjela s 32,4 posto.
I na kraju, pitanje kada se konzumira juha gotovo je retoričko jer ovo predjelo čak 95,5 posto potrošača jede za ručak, a tek malih 4,6 posto za večeru.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!