Želite smršavjeti? Ovi podcijenjeni načini zaista djeluju

Lifestyle 15. kol 202214:27 > 15:28
Podijeli:
Izvor: Shutterstock/Ilustracija

Prije nego što se upustite u drastičan plan prehrane ili angažirate osobnog trenera, isprobajte ove jednostavne, učinkovite, ali podcijenjene načine skidanja kilograma.

Neka bude hladno

Nova studija objavljena u časopisu Diabetes sugerira da smanjenje korištenja klima uređaja i smanjenje topline u prostorima u kojima boravimo zimi može pomoći smanjiti masnoću na trbuhu dok spavamo, piše Živim.hr.

vezana vijest

Hladnije temperature suptilno povećavaju učinkovitost naših zaliha smeđe masti, koje će nam za razliku od bijele masti, pomoći u sagorijevanju masnoća pohranjenih na trbuhu.

Sudionici su proveli četiri tjedana spavajući u sobama s različitim temperaturama, a oni koji su spavali na najnižoj temperaturi gotovo su udvostručili volumen smeđe masti. To znači da su izgubili masnoću na trbuhu.

Crna kava

Ispijanje četiri šalice kave dnevno moglo bi smanjiti tjelesnu masnoću za oko četiri posto, pokazalo je istraživanje s Harvard T.H. Chan School of Public Health.

No, kava mora biti crna bez dodataka šećera i vrhnja. Šalica kave s vrhnjem i šećerom ima 80 kalorija, a šalica crne kave bez dodataka gotovo ništa kalorija.

Crveno voće

Najbolje za mršavljenje je voće crvene boje poput crvene jabuke, lubenice, crvenog grožđa, malina…Više razine hranjivih tvari koje se nazivaju flavonoidi, a među njima osobito antocijanini, smiruju djelovanje gena za pohranu masti.

Na primjer, istraživanje provedeno na Sveučilištu Zapadna Australija otkrilo je da jabuke Pink Lady imaju najvišu razinu flavonoida antioksidansa za koje se smatra da održavaju idealnu tjelesnu masu.

Jedite žitarice za doručak

Zobena kaša za doručak zasitna je i pomoći će vam da smršavite. Osim toga, vlakna koja unesete u organizam značajno unaprjeđuju kardiovaskularno zdravlje. Ako nemate vremena za pripremu doručka, večer prije namočite zobene pahuljice u mlijeko, zeleni čaj ili vodu s malo chia sjemenki, a ujutro dodajte voće. I doručak je spreman.

Zamišljajte slatkiše

Maštanje o jedenju cijelog paketa omiljenih slatkiša prije nego što se prepustite uživanju u slatkom može uzrokovati da ga jedete manje. Za potrebe jedne studije istraživači su zamolili sudionike da zamisle jesti tri ili 30 komada šarenih bombona, a zatim su ih pozvali da si pomognu u nekim od bombona kao “test okusa”. Oni koji su zamišljali da jedu puno bombona zapravo su jeli najmanje.

Vježbanje u društvu

Dogovorite susret s prijateljem u teretani ili na nekom vanjskom terenu za vježbanje. Možete se družiti, a istodobno i vježbati. Ovaj trik djeluje i sa supružnicima.

Istraživanje objavljeno u JAMA Internal Medicine na gotovo 4 000 parova otkrilo je da je vjerojatnije da će se ljudi držati zdravih navika poput vježbanja kada se udruže sa svojim partnerom.

Riblje ulje

Riblje ulje je jedna od najboljih hranjivih tvari za ljudsko tijelo. Može se dobiti iz ribe bogate omega-3 masnim kiselinama poput tune, lososa, skuše i srdele ili uzimanjem dodataka prehrani.

Snižava trigliceride kod onih s dijabetesom i srčanim problemima za čak 20 do 50 posto, a također pomaže mršavljenju potičući osjećaj sitosti, sugerira studija u Appetitu.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Komentari

Vaš komentar