Učenika petog razreda jedne zagrebačke škole do te mjere iznervirala su pitanja iz povijesti da je umjesto odgovora napisao zaključak - kako takvi zadaci nemaju smisla.
Naša čitateljica poslala nam je fotografiju testa iz povijesti koji je iznervirao njenog sina, a kojim se testiralo znanje petaša o detaljima iz života drevne Mezopotamije.
Učenik je odgovorio na nekoliko pitanja na ovu temu – i potom zaključio da zadatak nema smisla.
Upravo danas su objavljeni rezultati najvećeg svjetskog obrazovnog istraživanje znanja i vještina učenika u dobi od petnaest godina, PISA 2015, koje ispituje u kolikoj su mjeri učenici – znanja naučena u školi sposobni primijeniti u svakodnevnom životu i snaći se u novim i nepoznatim situacijama. Nažalost, istraživanje je pokazalo da hrvatski petnaestogodišnjaci i dalje ostvaruju ispodprosječne rezultate.
Postavlja se pitanje – je li naš obrazovni program “zapeo” u povijesti?
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.